Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Направление "ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. Московска 33, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 070017310
Факс: (02)029810653
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 19:30, Работно време на Център за информация и услуги на Столичната общинска администрация (Отдел "Деловодно обслужване, архив и ГРАО", дирекция ИОТ, Направление "Общинска администрация")
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Етап 1Необходими документи:
Ниво на осигуреност - високо, средства за идентификация - КЕП
1. Заявителят иска документа за себе си или е законен представител на друго задължено лице
- Искане за издаване на документ
- Документ за платена такса
2. Заявителят иска документа за друго лице – договорно представителство
- Искане за издаване на документ
- Документ за платена такса
- Нотариално заверено пълномощно
3. Заявителят иска документа, въз основа на съдебно удостоверение в хипотезата на чл. 186 от ГПК
- Искане за издаване на документ
- Документ за платена такса
- Съдебно удостоверение
4. Заявителят иска документа, въз основа на съдебно удостоверение в хипотезата на чл. 133 от НПК
- Искане за издаване на документ
- Документ за платена такса
- Удостоверение от съда или досъдебен орган
5. Заявителят иска документа, въз основа на удостоверение в хипотезата на чл. 42 от АПК
- Искане за издаване на документ
- Документ за платена такса
- Удостоверение от административен орган, водещ административното производство
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 11 лв.
За бърза услуга 16.5 лв.
За експресна услуга 22 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път