Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Контрол"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, обл. София (столична), общ. Столична, р-н Витоша, ул. Мусала № 1, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 8188305
Адрес на електронна поща: pravosposobnost@cadastre.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Геодезия и картография"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, обл. София (столична), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, ул. Мусала № 1, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 8188345
Адрес на електронна поща: acad@cadastre.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Начин на заявяване на административната услугаУслугата се заявява:
- На място в административното звено на регистъра на правоспособните лица – гр. София, ул. Мусала № 1(сградата на АГКК, служебен вход);
- Чрез куриерска служба по избор и за сметка на заявителя;
- По електронен път чрез уеб портала за онлайн услуги КАИС;
- Чрез ССЕВ.
Необходими документи1. За физически лица:
Заявление;
Копие от документ за завършено висше образование по геодезия, магистър – инженер;
Трудова автобиография;
Документ, удостоверяващ наличие на двегодишен стаж в областта на кадастъра.
Физическите лица – еднолични търговци освен горните документи прилагат и:
Документ от НАП, удостоверяващ броя на осигурените лица по трудов договор в едноличния търговец - оригинал;
Списък на постоянния специализиран състав, включително на правоспособните физически лица, съдържащ трите имена, ЕГН, специалност, заемана длъжност, подпис и дата.
2. За юридически лица:
Заявление;
Удостоверение от НАП за броя на осигурените лица по трудов договор в юридическото лице, оригинал;
Списък на постоянния специализиран състав на юридическото лице, съдържащ трите имена, ЕГН, специалност, заемана длъжност, подпис и дата.
Форма и начин на предоставянеЗаявлението се предоставя за разглеждане от Комисия, назначена от изпълнителния директор на АГКК. Комисията разглежда документите и изготвя доклад и протокол, в който описва взетите решения. Въз основа на изготвените документи и решения се издава заповед за вписване на лицето в регистъра на правоспособните лица.
Заповедта се получава от лицето:
- На място в административното звено на регистъра на правоспособните лица в АГКК;
- Чрез куриерска услуга по избор и за сметка на заявителя.
Наредба № 3 от 16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра
Наредба № 3 от 16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра