Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2 Предоставяне на достъп до обществена информация

      Гражданите и юридическите лица, чужденците и лицата без гражданство имат право на достъп до обществена информация (официална и служебна), както и право на повторно използване на информация от обществения сектор, която се създава или се съхранява от държавните органи на Република България, техните териториални звена и органите на местно самоуправление.
  • На основание на:
    • Закон за достъп до обществена информация - чл. 3, ал. 1; чл. 4
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Секретар на община
  • Срок за предоставяне:
    • 14
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • 30
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Софийски административен съд-София
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финанси, бюджет и административно обслужване"
Адрес: обл. София, общ. Пирдоп, гр. Пирдоп, град Пирдоп, площад Тодор Влайков №2, п.к. 2070
Код за междуселищно избиране: 07181
Телефон за връзка: (07181)5242
Факс: (07181)5701
Адрес на електронна поща: obshtina@pirdop.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, стандартно работно време - 8 часа, въведено е гъвкаво работно време в ЦУИГ
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане