Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2079 Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес

      Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 95; чл. 98
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 22, ал. 2
    • Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Длъжностно лице по гражданско състояние
  • Срок за предоставяне:
    • 5 и 1 дни от подаване на заявлението
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Няма нормативно определен срок - до промяна на обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд Видин
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Видин, общ. Ружинци, с. Ружинци, с.Ружинци общ.Ружинци ул."Георги Димитров" № 31, п.к. 3930
Код за междуселищно избиране: 09324
Телефон за връзка: (09324)2283
Адрес на електронна поща: rujinci@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, почивка от 12.00 до 13.00
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане