Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Направление "ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. Московска 33, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 070017310
Факс: (02)029810653
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 19:30, Работно време на Център за информация и услуги на Столичната общинска администрация (Отдел "Деловодно обслужване, архив и ГРАО", дирекция ИОТ, Направление "Общинска администрация")
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Етап11. Искане за издаване на документ.
В зависимост от качеството, в което действате, може да са Ви необходими допълнително някои от следните документи:
· пълномощно.
· Съдебно удостоверение.
· Удостоверение от съда или досъдебен орган.
· Удостоверение от административен орган, водещ административното производство.
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 12 лв.
За бърза услуга 18 лв.
За експресна услуга 24 лв.
Начини на получаване на резултата от услугата:
· лично от звеното за административно обслужване;
· чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
· по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път