Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 379 Писмена справка от партидата на едно правоспособно лице

      Агенцията по геодезия, картография и кадастър предоставя писмена справка от партидата на едно правоспособно лице. Писмената справка се извършва чрез извлечение от партидата на правоспособното лице.
  • На основание на:
    • Закон за кадастъра и имотния регистър - чл. 16, ал. 1; чл. 19, ал. 1
    • Наредба № 3 от 16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра - чл. 18, ал. 2
    • Постановление № 293 от 08.11.2016 г. за изменение и допълнение на Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители, приета с Постановление № 175 на Министерския съвет от 1998 г. - чл. 49к, т. 5
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Изпълнителен директор
  • Срок за предоставяне:
    • До 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До настъпване на изменение в обстоятелствата.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Изпълнителен директор
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Ред за обжалване:

      - Подавате жалбата до Административен съд.

      Срок за обжалване:

      - 14-дневен от получаване на съобщението за издаване на административния акт.

  • Ограничения и условности:
    • Услугата се предоставя по електронен път:

      1. Чрез Кадастрално-административната информационна система (КАИС). За да заявите услугата по електронен път трябва да разполагате с регистрация в Кадастрално - административната информационна система (КАИС) и квалифициран електронен подпис (КЕП);

      2.На електронната поща на Регистъра на правоспособните лица - pravosposobnost@cadastre.bg. Заявлението се подписва с КЕП;

      3. Чрез Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ).

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Контрол"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, обл. София (столична), общ. Столична, р-н Витоша, ул. Мусала № 1, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 8188305
Адрес на електронна поща: pravosposobnost@cadastre.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Геодезия и картография"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, обл. София (столична), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, ул. Мусала № 1, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 8188345
Адрес на електронна поща: acad@cadastre.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане