Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Адрес на електронна поща: m.filipova@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Описание и процедуриОписание и процедури:
Необходими документи за стартиране на процедурата
1. Документи за самоличност на встъпващите в брак;
2. Документ за самоличност на свидетелите;
3. Декларация по образец, че не съществуват пречките за сключване на брак по чл. 7 СК;
4. Медицински свидетелства, че лицата не страдат от болестите, посочени в посочени в чл. 7, ал. 1, т. 2 и 3 СК;
5. Декларация, че лицето е осведомено за заболяванията на другия по чл. 7, ал. 1, т. 2 и 3 СК;
6. Решение за развод при сключване на повторен брак;
7. Решение на Районен съд при сключване на граждански брак на лица от 16г.-18г.;
8. Преведени и легализирани удостоверителни документи от чужд гражданин, че няма пречки за сключване на брак-чл.77 от КМЧП;
9. Заявление за разрешаване сключването на граждански брак извън определеното за това място;
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Регистрация на преписка в дейност „Обредни домове и зали”
1. Преписка се регистрира на основание подадено заявление по образец
Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично - веднага след сключване на гражданския брак
Закон за гражданската регистрация