Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1296 Изменение на издадена лицензия на Центровете за професионално обучение

      Изменение на издадена лицензия на Центровете за професионално обучение
  • На основание на:
    • Закон за професионалното образование и обучение - чл. 22, ал. 7
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
    • Председател на Управителния съвет на Националната агенция за професионално образование и обучение и Председател на Националната агенция за професионално образование и обучение
  • Срок за предоставяне:
    • 3 месеца
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Безсрочна е лицензията
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Председател на Управителния съвет на Националната агенция за професионално образование и обучение и Председател на Националната агенция за професионално образование и обучение
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд София
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Стъпка 1Влезте в ИС на НАПОО https://is.navet.government.bg/# с потребителското си име и парола.
      Стъпка 2Влезте в панел „Изменение на лицензия“, след което активирайте бутон „Процедура: добавяне на професии“, изберете зелената икона „Открий процедура по добавяне на професии и специалности“ и потвърдете, че искате да стартирате процедурата.
      Стъпка 3Попълнете информацията и прикачете всички изисквани документи, след което преминете към икона „Подаване и печат на документите“. Използвайте указанията в ИС на НАПОО, публикувани на всяка страница.
      За Ваше улеснение и за да разберете каква информация ще бъде необходимо да попълвате в ИС, може да разгледате образците на заявление и формуляр за изменение на лицензия с добавяне на нови професии и специалности на сайта на НАПОО:
      https://www.navet.government.bg/bg/izmenenie-na-litsenziyata-s-dopalvane-n/
      Стъпка 4След попълване на всички данни и прикачване на всички изисквани документи в ИС, генерирайте заявление за изменение на лицензия с добавяне на нови професии и специалности.
      Стъпка 5Подайте подписаното заявление за изменение на лицензия с добавяне на нови професии и специалности в НАПОО (с електронен подпис по електронен път или на хартия). Заявлението се подписва от лицето, което представлява организацията и се подпечатва с печата на ЦПО. От момента на внасяне на заявлението в НАПОО започва да тече 3-месечния срок за лицензиране.
      Стъпка 6Длъжностно лице от НАПОО прави проверка на редовността на подадените от Вас документи. При наличие на нередовности, ще получите писмо за отстраняването им (в периода определен за отстраняването им, 3-месечния срок за лицензиране спира да тече).
      Стъпка 7При положителен резултат от проверката на редовността на документите ще получите писмо, в което са посочени експертите по професионални направления, на които е възложена оценката на възможността да извършвате обучение за всяка от професиите/специалностите, включени в подаденото заявление.
      Стъпка 8В процеса на оценка на възможността да извършвате обучение за всяка от професиите/специалностите е възможно експертите на НАПОО да проверят на място посочените от Вас бази, както и офиса на центъра.
      Стъпка 9При положителна оценка от експертите и експертната комисия председателят на НАПОО издава заповед за изменение на лицензия с добавяне на нови професии и специалности. Ако по някоя от професиите/специалностите получите отрицателна оценка, тя няма да бъде включена в приложенията към издадената Ви лицензия.
      Стъпка 10По избрания от Вас (посочен в заявлението) начин ще получите заповедта за изменение на лицензията с добавяне на нови професии и специалности и приложенията към издадената Ви лицензия за извършване и удостоверяване на професионално обучение, включващи добавените нови професии и специалности.

      o На  място  в  звеното  за  административно  обслужване  на

      НАПОО 

      o  Чрез  лицензиран  пощенски оператор,  като  вътрешна куриерска пратка, на адреса, изписан като адрес за кореспонденция с центъра за професионално обучение, и декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, като давам съгласие документите да бъдат пренасяни за служебни цели

      o  Като вътрешна препоръчана пощенска пратка, на адреса, изписан като адрес за кореспонденция с центъра за професионално обучение, и декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, като давам съгласие документите да бъдат пренасяни за служебни цели

      o  Като международна препоръчана пощенска пратка на адреса, изписан като адрес за кореспонденция с центъра за професионално обучение, като давам съгласие документите да бъдат пренасяни за служебни цели

      o Чрез Системата за сигурно електронно връчване(ССЕВ)

      Отказът за издаване на лицензия може да се обжалва при условията и по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14 дневен срок от съобщаване на акта пред Административния съд чрез председателя на НАПОО>

  • Ограничения и условности:
    • Заповедта за лицензиране може да се получи на хартия или по електронен път (през ИС на НАПОО, ССЕВ, ел. поща) - по желание на заявителя.

      Лицензията е на хартия и може да се получи лично в НАПОО или с лицензиран пощенски оператор.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
  • Публичен регистър:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно правно и финансово обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Искър, бул. "Цариградско шосе" № 125, бл. 5, ет. 5, п.к. 1113
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)971 20 70
Факс: (02)973 33 58
Адрес на електронна поща: napoo@navet.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на служителите е 8 часа дневно и 40 часа седмично при 5-дневна работна седмица. Обедната почивка е 30 минути между 12.30 и 13.30 ч. по график, като се осигурява непрекъснатост на административното обслужване, съгласно чл. 22 от Правилника за дейността на НАПОО. В сградата е осигурена достъпна среда за хора с увреждания.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане