Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2104 Издаване на удостоверение за промени на настоящ адрес регистриран след 2000 година

      Издаване на удостоверение за промени на настоящ адрес регистриран след 2000 година
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, във връзка с; чл. 5, т. 3; чл. 106, ал. 1, т. 1
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 12
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 25
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 3 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • 6 месеца
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ИСКАНЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

          лично, от родител (за лица под 18 г.) или чрез изрично упълномощено лице в Център за административно обслужване;

          устно в Информационен център за административно обслужване;

          чрез единен портал за електронни адм. услуги на Държавна агенция„Електронно управление“ с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес:

      https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2104?mId=351&cP=1&q=2104

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Искане по образец и:

        документ за самоличност  /лична карта за справка/.

       

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

        от звеното „Български документи за самоличност“ /БДС/ при ОДМВР/СДВР или РУ към тях по постоянен адрес.

       

  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН

      АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

          лично или  чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване;

           чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските

      разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски  пратки и сте съгласни

      документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

        като вътрешна препоръчана пощенска пратка;

        като вътрешна куриерска пратка;

        като международна препоръчана пощенска пратка.

        по електронен път на електронен адрес:……………………………………………………………………….

       

      Издаване на удостоверение за промени на настоящ адрес регистриран след 2000 година

       

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез ПИК на НОИ или КЕП 

       

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ

      СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ЛУКОВИТ.

       

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане