Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Център за административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Възраждане, пл. "Света Неделя" № 5
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 93 01 400
Адрес на електронна поща: delovodstvo@mh.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 18:00, Звеното работи без прекъсване с граждани.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Какво е необходимо, за да ползвате услугата:да сте физическо или юридическо лице
Необходими документи1.Заявление по образец
2. Окомплектована проектна документация, съгласно изискванията на Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ бр. 51/2001 г., посл. изм., бр. 13/2015 г.) (3бр. папки АС, технологична, ВиК, ОВ и Ел)
3. Експертна оценка на излъчващ обект за мобилна комуникация.(за обектите, за които е необходимо).
4. Решение по процедурите по ОВОС и ЕО
5. Документ за платена такса.
Вътрешен ход на процедуратаВ Центъра за административно обслужване на МЗ физическите или юридическите лица подават Заявление по образец, в което се посочват името и адреса на лицето, съответно седалище и адрес на управление, адрес на възложителя, , наименованието на обекта и фазата на проектиране, административен адрес на строежа и идентификация на УПИ, съгласно действащия ПУП. Към заявлението се прилагат проектни документации по части (АС, ВиК, Ел, ОВ, Технологична), съгласно изискванията на Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ бр. 51/2001 г., посл. изм., бр. 13/2015 г.)
Постъпилата документация се изпраща от ЦАО в дирекция „Здравен контрол“, където се разпределя на секретаря на Експертния съвет по здравно-техническа експертиза, създаден към Главния държавен здравен инспектор.
Експертният съвет по здравно-техническа експертиза разглежда проектната документация и подготвя заключение с оценка, че инвестиционния проект съответства /не съответства/ на установените с нормативен акт здравни изисквания. Изготвеното заключение се представя на Главния държавен здравен инспектор за подпис.
Заключението се изготвя в четири екземпляра – един за заявителя, един се предава в архива, един се съхранява в дирекция „Здравен контрол” и един се изпраща в съответната регионална здравна инспекция.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 65 лв.Заплащането в Звеното за административно обслужване на обособено отделно гише - каса, с работно време от 09.00 часа до 16.00 часа и
по банков път към съответната сметка на Министерството на здравеопазването в БНБ:
IBAN BG83 BNBG 9661 3000 1293 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта