Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно - правно и информационно обслужване, финансово - стопански дейности, управление на собствеността"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Западен, ул."Вечерница" №1а, п.к. 4001
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/604812
Факс: 032/642019
Адрес на електронна поща: zapaden@plovdiv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъснат режим на работа във връзка с Наредбата за административно обслужване
Необходими документиНобходимите документи към декларациите по чл.10, чл.27 и чл.35 от НУРУЖННОЖП са неразделна част от образците на самите декларации!
1.Копие от удостоверение от служба ГРАО за семейно положение /може да се изиска служебно/;
2.Копие удостоверение за раждане на всички членове на домакинството/семейството;/служебно
3.Копие от удостоверение за сключен граждански брак / копие от решение на съда за прекратяване на сключен граждански брак;/служебно
4.При притежание на жилищни /нежилищни имоти или идеални части от такива – копие от документ за строеж; нот.акт; док. За собственост; делбен протокол; съдебно решение или др документи за собственост;
5.При прекратяване на собственост или дарение в полза на общината- нот.акт, делбен протокол, съд. Решение или др.документи;
6.Служебна бележка за доходи на семейството/ домакинството;
7.копие на документ за самоличност;
8.копие от документ/и за постоянен/настоящ адрес на всички членове на семейството/домакинството /може да се изиска служебно/;
9.копие от документ за промени в настоящ /постоянен адрес за посл.10 години / може да се изиска служебно/;
10.Копие от документ, удостоверяващ жилищното състояние и условия, при които семейството/домакинството живее в момента- нот.заверен договор за наем, док. За собственост, копие наст. Заповед и др.;
11.данни за родителите на деклараторите, удостоверяващи имотното състояние;
- при починали родственици- удостоверение за наследници /служебно, ако е възможно/;
12. Удостоверение за Декларирани данни от Дирекция „Местни данъци и ТБО иРК” за всички навършили пълнолетие членове на семейството/домакинството;
13. Удостоверение от Агенция по вписванията за вписвания, отбелязвания и заличавания за лице на всички навършили пълнолетие членове на семейството/ домакинството за периода след 01.01.2000г. до момента
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност .5 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта