Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Деловодно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. "Московска" № 33
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9377303
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обедна почивка от 12.00 до 12.30
Фронт-офиса на отдела работи с граждани от 07.30 до 19.30 и събота от 07:30 до 15:30
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Етап 11. Документ за самоличност.
2. Документ за заверка.
3. Документ за платена такса.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Закон за гражданската регистрация
Правилник за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа (Загл. изм. - ДВ, бр. 96 от 1982 г.)
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10.00 лв. / 5.11 €Такса в евро:
Обикновена - 5,11 евро
Административните услуги, предоставяни от Столична община по електронен път се заплащат с 10% намаление спрямо определената в съответните раздели на наредбата такса за присъствено заявление. Намалението не може да надвишава 20,00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път