ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 08:00 до 17:30 часа, без прекъсване, oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
0749/88648
0749/88619
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
Процедура за предоставяне на административната услуга / издаване на индивидуалния административния акт, срокове, изисквания и необходими документи / в случай, че документ се издава от административен орган, се посочва и органът:
Заявлението по образец се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно, до Кмета на Община Банско, в Центъра за административно обслужване. Към него се прилагат следните документи:
· Копие на разрешение за строеж влязло в сила /при СМР/ и/или План за безопасност и здраве при разрушаване на сгради /служебно/
· Копия на договори, уреждащи взаимоотношенията между всички участници в инвестиционния процес;
· Копие на ситуация на одобрен инвестиционен проект;
· Скица на имота от АГКК /служебно/
· Копие на договор с фирма, с приложен лиценз за извършване превоз на товари, както и регистрационен документ за дейности по транспортиране на отпадъци, издаден от съответната РИОСВ;
· Копие на одобрен План за управление на отпадъците, в случаите, когато се изисква по Закона за управление на отпадъците;
· Копие на договор между транспортиращата фирма и/или Възложител с Оператор (лице по чл. 35 от ЗУО) за предаване за третиране на строителни отпадъци;
· Копие на договор на транспортиращата фирма и/или Възложител с Оператор на терен за рекултивация (само за почва и камъни).
· Други документи, изискващи се по специални закони.
*Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: Заявление по образец - подава се от възложителя или упълномощено за това лице с нотариално заверено пълномощно;
Начин на заявяване на услугата:
· През портал за предоставяне на електронни услуги;
· Със заявление на гише в Центъра за административно обслужване;
· Със заявление по електронна поща;
· Със заявление по пощата;
· Устно, в Центъра за административно обслужване
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.bansko.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване - delovodstvo@bansko.bg;
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт – съгласно срока посочен в заявлението, но не повече от края на календарната година.
Начини на получаване на резултата от услугата:
· На място в Центъра за административно обслужване
· Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)
· По електронен път на посочен от заявителя e-mail
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg