Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване и финансово-стопански дейности"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Гълъбово, гр. Гълъбово, бул.Република 48, п.к. 6280
Код за междуселищно избиране: 0418
Телефон за връзка: (0418)68901
Факс: (0418)64194
Адрес на електронна поща: obshtinagalabovo@gmail.com
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Информационен център работи с физически и юридически лица без прекъване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Издаване на удостоверения по изключение, в друг вид, в свободен текст, когато исканите данни не могат да бъдат удостоверени с удостоверение по утвърден образец.Необходими документи за предоставяне на услугата:
1. Искане /по образец/;
2. Документ за самоличност и/или нотариално заверено изрично пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на искането/;
3. Документ за платена такса.
Изисквания:
- Искането се подава лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено изрично пълномощно;
- Преписът се получава лично от заявителя или от изрично посочено от него лице, от упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице или по електронен път.
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на искането с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по обявените начини;
- Завеждане в електронната система;
- Проверка на приложените към искането документи за съответствие с нормативните изисквания и за установяване на законосъобразността им;
- Проверка за извършено плащане по услугата;
- Изготвяне на удостоверението;
- Получаване на удостоверението по заявения начин.
Начини на заяавяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Гълъбово, ПК 6280, бул. „Република“ № 48;
- на електронна поща с искане подписано с електронен подпис: obshtinagalabovo@gmail.com;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Средства за електронна идентификация и ниво на осигуреност:
Ниво на осигуреност – високо;
Средство за идентификация – Квалифициран електронен подпис (КЕП)
Начини на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Закон за гражданската регистрация
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 6.00 лв. / 3.07 €
За бърза услуга 8.00 лв. / 4.09 €
За експресна услуга 10.00 лв. / 5.11 €
Банкова сметка и код за плащане:
Общинска банка АД
IBAN: BG16 SOMB 9130 8438 0082 44
BIC: SOMBBGSF
Код за вид плащане: 448007 - такси за административни услуги
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път