Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Русе, общ. Две могили, гр. Две могили, гр. Две могили, бул. "България" № 84, п.к. 7150
Код за междуселищно избиране: 08141
Телефон за връзка: (08141)9207
Адрес на електронна поща: obstina@dvemogili.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 00:08 до 17:00, Във всички звена, предоставящи административни услуги, е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване на физически и юридически лица. В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони: - 08141/39 99(централа). В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявяване на услугата
•Заявление за издаване на удостоверения по изключение, в друг вид, в свободен текст, когато исканите данни не могат да бъдат удостоверени с удостоверение по утвърден образец
• Документ за самоличност;
• Нотариално заверено пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник;
• Документ за платена такса.
Процедура по предоставяне на услугата
• Производството по издаване на удостоверения от друг вид по искане на граждани, започва с подаване на заявление по образец лично от лицето, за което се отнася, от законните му представители, от неговите наследници или чрез изрично упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице.
• След получаване на заявлението, длъжностното лице извършва проверка и изготвя удостоверението.
• Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата
• Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 4.
• Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: https://www. dvemogili.egov.bg
• Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или електронен адрес, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата
• Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно в ГРАО, с подаване на писмено заявление по образец;
• чрез лицензиран пощенски оператор;
• по електронен път на електронен адрес при условията на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги;
При заявено от Вас желание, потвърдено в писмен вид, можете да получите информация за извършената услуга и по електронна поща на представения от Вас e-mail или в профила Ви в Системата за сигурно електронно връчване.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт
• Лично или чрез упълномощено лице в сградата на общината.
• Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
• Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
• По електронен път на електронен адрес при условията на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги. /Възможността за получаване по електронен път зависи от естеството на документа, реквизитите и приложенията на същия./
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5.00 лв. / 2.56 €
За бърза услуга 6.00 лв. / 3.07 €
За експресна услуга 15.00 лв. / 7.67 €
За услугата се заплаща фиксирана такса:
за обикновена услуга до 7 дни на стойност 5.00 лв. /2.56 €
за бърза услуга до 2 дни на стойност 10.00 лв. /5.11 €
за експресна услуга в срок 4 ч. от заявяването, за които това е възможно се заплаща такса, увеличена с 200 % от стойността на обикновената услуга 15.00 лв. /7.67 €
Считано от 1 октомври 2024 г., на основание чл. 5а от Наредбата за определянето и администрирането на местни такси и цени на услугите предоставяни на физически и юридически лица на територията на община Две могили за административните услуги, предлагани и по електронен път, цените се определят с десет на сто намаление спрямо таксата, определена за присъствено заявяване и предоставяне на услугите, като намалението не може да надвишава двадесет лева.
За лица, за които органите на медицинската експертиза са установили степен на намалена работоспособност или са определили вид и степен на увреждане 90 и над 90 процента, удостоверено с експертно решение на ТЕЛК, административните такси се дължат с 50 на сто намаление.
За комплексна административна услуга, извън рамките на общинските услуги, таксата е 5.00 лв. /2,56 евро.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път