Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Териториално развитие и устройство,програми,проекти и хуманитарни дейности"
Адрес: обл. Монтана, общ. Вълчедръм, гр. Вълчедръм, гр.Вълчедръм, ул."България" № 18-20, п.к. 3650
Код за междуселищно избиране: 09744
Телефон за връзка: Платен стационарен телефонен номер: +359 9744/2130, Безплатен телефонен номер: 080088122, Безплатно обаждане от страницата на Община Вълчедръм на адрес: valchedram.egov.bg, Безплатно обаждане чрез Viber и Messinger: +359 879 213 262
Адрес на електронна поща: kmet@valchedram.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 18:00, почивка от 12,00ч. до 14,00ч.
Работно време на центъра за административно обслужване е от 08,00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заинтересованото лице подава искане за предоставяне на услугатаСъгласно Закона за кадастъра и имотния регистър:
§ 4. (Изм. - ДВ, бр. 36 от 2004 г.) (1) До одобряването на кадастрална карта и кадастрални регистри:
1. скиците на недвижимите имоти се издават по досегашния ред;
2. (доп. – ДВ, бр. 49 от 2014 г.) кадастралните планове и регистрите (разписните списъци) към тях, одобрени по реда на отменените Закон за единния кадастър на Народна република България и Закон за териториално и селищно устройство и по реда на § 40 от преходните и заключителните разпоредби на Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър (ДВ, бр. 36 от 2004 г.), се поддържат от общинската администрация, като в тях се отразяват всички настъпили изменения в недвижимите имоти, по ред, определен с наредбата по чл. 31; измененията се одобряват със заповед на кмета на общината, а за градовете с районно деление - на кмета на района;
Закон за кадастъра и имотния регистър