Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно,правно,информационно и финансово- стопанско обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Вълчедръм, гр. Вълчедръм,
Код за междуселищно избиране: 09744
Телефон за връзка: Платен стационарен телефонен номер: +359 9744/2130, Безплатен телефонен номер: 080088122, Безплатно обаждане от страницата на Община Вълчедръм на адрес: valchedram.egov.bg, Безплатно обаждане чрез Viber и Messinger: +359 879 213 262
Адрес на електронна поща: kmet@valchedram.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 18:00, почивка 12.00 ч. - 14.00 ч.
Работно време на центъра за административно обслужване е от 08,00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заинтересованото лице подава искане за предоставяне на услугатаСъгласно чл.147а отЗакона за устройство на територията:
Чл. 147а. (Нов – ДВ, бр. 16 от 2021 г.) (1) Промяна на предназначението на сгради или на самостоятелни обекти в сгради без извършване на строителни и монтажни работи се извършва след издаване на разрешение за промяна на предназначението от главния архитект на общината, при условие че са спазени изискванията на чл. 38 или 39, не се нарушават правилата и нормативите за застрояване и са представени положителни становища от съответните компетентни органи относно спазване на изискванията, определени с нормативен акт за новото предназначение.
(2) Разрешението за промяна на предназначението се съобщава на заинтересуваните лица по чл. 38 или 39 и се публикува в Единния публичен регистър по устройство на територията по чл. 5а.
Закон за устройство на територията