Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Адрес на електронна поща: m.filipova@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи за стартиране на процедуратаЗаявлението за изпълнение на услугата се подава до Кмета на община Асеновград в Информационен център – етаж 2, лично от заинтересованото лице или упълномощено от него лице, което се задължава да представи оригинал на пълномощно – заверено от Нотариус, като приложи копие от същото към заявлението.
Към заявлението се прилагат следните документи:
Пълномощно - копие;
Заверено копие от документ, удостоверяващ съгласието на собственика на автомобила да бъде отписано в списъка към удостоверение за регистрация, когато автомобила не е собственост на търговеца;
Списък № 1 към Приложение № 5г към чл.10б, ал.3 за отписване на превозни средства
Списък № 2 към Приложение № 5г към чл.10б, ал.3 за отписване на водачи
Документ за платена такса за изпълнение на услугата.
Закон за автомобилните превози
Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 10 лв.на основание Раздел IV на Приложение № 1 към Наредба за определяне и администриране на местни такси и цени на права и услуги на територията на Община Асеновград
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път