Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 3413 Промяна във вписани обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води

      Регионалните здравни инспекции извършват промяна във вписаните обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води след подадено уведомление от лицата, регистрирали такъв обект. Всяко физическо или юридическо лице, открило обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, подава уведомление в срок до три работни дни от настъпване на промяна във вписани обстоятелства, като предоставя информация или прилага документи, удостоверяващи промяната.

  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Закон за храните - чл. 26, ал. 14; чл. 26, ал. 15
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • 7 работни дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Безсрочно
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на здравеопазването
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Редът е определен в Административнопроцесуалния кодекс, в 14 дневен срок от съобщаването на индивидуалния административен акт.

    • Ограничения и условности:
      • НАЧИНИ НА ПОЛУЧАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА

        Регистърът е публичен и се публикува на интернет страницата на Министерство на здравеопазването.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
    Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, ул. Княз Александър Батенберг I №7, п.к. 5800
    Код за междуселищно избиране: 064
    Телефон за връзка: 823 409 - стационарен (централа), 0877 813 960 - мобилен, (тарифират се на цената на един градски разговор или съгласно Вашия тарифен план)
    Факс: (064)823 304 - факс и гласова поща извън работното време
    Адрес на електронна поща: rzi@rzi-pleven.com
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка от 12:00 до 12:30 часа. Център за административно обслужване е с непрекъсваем режим на работа от 8:30 до 17:00 часа. В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на работното време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане