Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Европейски програми и проекти, икономически и хуманитарни дейности и услуги”
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: (03025)22 20
Адрес на електронна поща: banite@banite.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа
Заявяване на услугата:Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Европейски програми и проекти, икономически и хуманитарни дейности и услуги”
Прием на документи и информация за услугата:В Центъра за административно обслужване;
с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Ел. поща: banite@banite.egov.bg
Тел.за връзка: 03025/22-20;
Работно време: от 08:00 до 17:00 , Почивка от 12:00 до 13:00 часа;
Необходими документи:1.Заявление по образец;
2.Пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник. (Електронен подпис)
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на заявлението в Центъра за административно обслужване.
- Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката в Отдел „Европейски програми и проекти, икономически и хуманитарни дейности и услуги”
- Открита процедура за категоризиране на туристическия обект се прекратява със заповед на категоризиращия орган по искане на лицето, извършващо дейност в обекта, което е и заявител на преписката. В случая заплатената такса не се възстановява.
- Заповедта се получава по избран от заявителя начин.
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП) или мобилен електронен подпис.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начин на получаване на услугата:
- Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
- На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване
- На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор
Наредба за изискванията към категоризираните места за настаняване и заведения за хранене и развлечения, за реда за определяне на категория, както и за условията и реда за регистриране на стаи за гости и апартаменти за гости