Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Ловеч, гр. Ловеч, ул. "Съйко Съев" №27А, п.к. 5500
Код за междуселищно избиране: 068
Телефон за връзка: (068)621124
Факс: (068)601511
Адрес на електронна поща: apfso@rzi-lovech.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Звеното за административно обслужване работи без прекъсване. При наличие на чакащи клиенти е осигурена възможност за обслужването им до 19.00 часа.
Начин на заявяване на процедурата4.1.В Центъра за административно обслужване в РЗИ – Ловеч (гр. Ловеч, ул. „д-р Съйко Съев № 27А, като същото може да се внесе писмено и устно
4.2.По електронен път по смисъла на Закона за електронното управление, на електронната поща на РЗИ – Ловеч: rzi@rzi-lovech.bg.
Към уведомлението се прилагат всички изискуеми документи.
4.3.Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 5500 гр. Ловеч, ул. „д-р Съйко Съев“ № 27А (разходите за доставка са за сметка на заявителя). Към уведомлението се прилагат всички изискуеми документи.
4.4.На профила на Регионална здравна инспекция – Ловеч (ЕИК 176030381), регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление.
Към уведомлението се прилагат всички изискуеми документи.
Вътрешен ход на процедуратаСлед приемане на документите, служител в Център за административно обслужване на РЗИ – Ловеч прави регистрация в автоматизирана информационна система за документооборот и след резолюции на директора на РЗИ – Ловеч и на директора на дирекция ОЗ, преписката се предава на служител от дирекция ОЗ за проверка на документите и организация на процедурата.
При универсално правоприемство без прекъсване и промяна в дейността на обекта, декларирана и от праводателя, и от правоприемника, се извършва промяна на вписаните обстоятелства по реда на чл. 26, ал. 14 и ал. 15 от Закона за храните.
При промяна на адреса на обекта и на вида на дейността, както и при правоприемство с прекъсване на дейността в обекта, се извършва нова регистрация по реда на чл. 26, ал. 1 - ал. 15 от Закона за храните.
Лицата, регистрирали обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води са длъжни в 7-дневен срок от спиране на дейността в обекта, да подадат уведомление в РЗИ – Ловеч, в което посочват периода на спиране.
При промяна на периода на спиране на дейността или при възобновяване на дейността преди изтичането на периода на спиране бизнес операторът подава ново уведомление. Компетентният орган вписва промените в публичния регистър в срок до три работни дни от уведомяването.
Бизнес оператор не може да получи нова регистрация или одобрение за дейност по закона в случаите на заличаване на регистрация при:
1. груби или системни нарушения на закона и/или подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
2. при системно възпрепятстване на дейността на контролните органи;
3. при неизпълнение на принудителна административна мярка, приложена по реда на Закона за управление на агрохранителната верига.
Начин на заявяване на услугата- на място в звеното за административно обслужване (писмено или устно);
- чрез лицензиран пощенски оператор;
- по електронна поща на адрес: rzi@rzi-lovech.bg ;
-чрез Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата.
- чрез единния модел за електронно заявяване на услуги: https://rzi-lovech.egov.bg/wps/portal/rzi.lovech/administrative-services/e-services
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30.00 лв. / 15.34 €За услугата се заплаща такса в размер на 30 лв./15,34 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път