Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 3413 Промяна във вписани обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води

      Регионалните здравни инспекции извършват промяна във вписаните обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води след подадено уведомление от лицата, регистрирали такъв обект. Всяко физическо или юридическо лице, открило обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, подава уведомление в срок до три работни дни от настъпване на промяна във вписани обстоятелства, като предоставя информация или прилага документи, удостоверяващи промяната.

  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Закон за храните - чл. 26, ал. 14; чл. 26, ал. 15
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • В 7-дневен срок от уведомяването Министерството на здравеопазването вписва промяната в съответния регистър
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Безсрочно до промяна в обстоятелствата
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на здравеопазването
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Пред съответният Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Заявителят на услугата може да обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс пред съответния Административен съд в 14-дневен срок от съобщаване на заинтересованите лица за издаването на индивидуалния административен акт или в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Електронни системи и информационно управление"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, ул. "Враня" 20, п.к. 1233
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: (02) 8130400
    Адрес на електронна поща: priemna@szri.egov.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работното време на ЦАО е без прекъсване за обедна почивка. Всеки работен ден с изключение на официалните празници.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане