(3413) ПРОМЯНА ВЪВ ВПИСАНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА НА ОБЕКТИТЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА БУТИЛИРАНИ НАТУРАЛНИ МИНЕРАЛНИ, ИЗВОРНИ И ТРАПЕЗНИ ВОДИНАИМЕНОВАНИЕ НА УСЛУГАТА И УНИКАЛЕН ИДЕНТИФИКАТОР, СЪГЛАСНО РЕГИСТЪРА НА УСЛУГИТЕ:
o Промяна във вписани обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води
o Уникален идентификатор съгласно регистъра на услугите: 3413
o Уведомление
ЦЕЛ:
o Целта на настоящата процедура е да се укаже реда и условията за отразяване на промени във вписаните обстоятелства (с основание чл. 26, ал. 14 от Закона за храните) в публичния регистър на бизнес операторите и обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води
ПРЕДМЕТ НА УСЛУГАТА:
o Промяна във вписани обстоятелства на регистрирани обекти за производство на бутилирани натурални минелабни, изворни и трапезни води
o Когато настъпи изменение, за да могат да извършват дейността си, бизнес операторите уведомяват за промяна в:
ü име или наименование на бизнес оператора, извършващ дейност по чл. 26, ал. 1,
ü адрес на управление и единен идентификационен код по Закона за търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел или еквивалентни данни на бизнес оператора, регистриран в друга държава - членка на Европейския съюз, или друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;
ü групи храни, които ще се произвеждат в обекта
o При спиране на дейността в обект регистриран по реда на чл.26, бизнес операторът подава уведомление до компетентния орган, в което посочва периода на спиране
o Данните се добавят в регистъра на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, в информацията за вече вписаното юридическо лице
ПРАВНО ОСНОВАНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА:
o Закон за храните - чл. 26 ал.14 и чл.29 ал.1
УСЛУГАТА СЕ ПРЕДОСТАВЯ И КАТО ВЪТРЕШНО-АДМИНИСТРАТИВНА:
o Не
ОРГАН, КОЙТО ПРЕДОСТАВЯ АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА/ ИЗДАВАЩ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ/В СЛУЧАЙТЕ НА ВЪЗЛАГАНЕ-СЛУЖИТЕЛИТЕ, КОИТО ИЗДАВАТ ИНДИВИДУАЛНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ:
o Не се издава индивидуален акт, а се осъществява дейност по вписване в регистър;
o КОМПЕТЕНТЕН ОРГАН за вписване в регистъра на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, предназначени за питейни цели, на територията на област Враца е Директора на Регионална здравна инспекция – Враца. Изпълнители са здравни инспектори от Дирекция ОЗ, отдел ДЗК.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪРА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО) И/ИЛИ ЗВЕНАТА, КОИТО КОНТАКТУВАТ С ПОТРЕБИТЕЛИТЕ И ПРЕДОСТАВЯТ АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ:
Ø Адрес : гр. Враца, ул. „Черни Дрин“ № 2
Ø Работно време: от 8.30 до 17.00 часа
Ø Телефон за комуникация с потребителите: 92/62 63 77
Ø Електронен адрес за комуникация с потребителите: rzi@rzi-vratsa.com
СРОК ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ:
o 7-дневен срок от уведомяването по чл.26 ал.14 от Закона за храните
o 3 работни дни от уведомяването по чл.29 т.1 или 2 от Закона за храните
ПРОЦЕДУРА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА/ ИЗДАВАНЕ НА ИНДИВИДУАЛНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ, ИЗИСКВАНИЯ, НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
ЗАЯВИТЕЛ
o Бизнес оператор, който произвежда бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води на територията на област Враца
o Забележка: Уведомлението може да се подаде и от упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно. В този случай към уведомлението се прилага и копие от пълномощното
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
При настъпила промяна в обстоятелствата, вписани в регистъра, заявителя представя
1. Уведомление по образец, в което се посочват: име или наименование на бизнес оператора, извършващ дейност по чл.26 ал.1, адрес на управление и единен идентификационен код по Закона за търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел или еквивалентни данни на бизнес оператора, регистриран в друга държава - членка на Европейския съюз, или друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; групи храни, които ще се произвеждат в обекта
2. или Уведомление по образец, в което се посочват: дата и период на спиране/ дата на възобновяване на дейността в обекта
3. Копие на документ/и удостоверяващ/и настъпилата промяна в обстоятелствата, вписани в регистъра.
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ
o Съобразно наличните технически възможности на заявителя, писменото уведомление може да се подаде по:
ü електронен път на адрес: rzi@rzi-vratsa.com
ü чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги , предоставяни от РЗИ-Враца: https://edelivery.egov.bg/.
ü чрез лицензиран пощенски оператор на адрес п.к. 3000 гр. Враца, ул. „Черни Дрин“ № 2 (разходите за доставка са за сметка на заявителя на услугата);
ü в Център за административно обслужване на ул. „Черни Дрин“ № 2, етаж 1
o Услугата може да бъде заявена и устно пред служителя в Центъра за административно обслужване. Устното заявяване на услугата се отразява в протокол по образец. Протоколът се подписва от заявителя и длъжностното лице от Звеното за административно обслужване, което го е съставило.
ВЪТРЕШЕН ХОД
o Услугата „Промяна във вписани обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води“ се стартира при подаване на уведомление от бизнес оператора при осъществяване на промяна в име или наименование на бизнес оператора, адрес на управление, единен идентификационен код, групи храни, включително подгрупи храни, които ще се произвеждат в обекта, съгласно законодателството.
o В срок от 3 работни дни от настъпване на промяна във вписаните в регистъра на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, предназначени за питейни цели, обстоятелства по чл. 28. т.1 и т.4 от Закона за храните, бизнес операторът подава в РЗИ-Враца Уведомление (по образец), като предоставя информация или прилага документи удостоверяващи промяната.
o В 7-дневен срок от спиране на дейността в обект, регистриран по реда на чл.26 от Закона за храните, бизнес операторът подава в РЗИ-Враца Уведомление (по образец), като предоставя информация или прилага документи удостоверяващи промяната-дата и период на спиране на дейността в обекта/при промяна на периода на спиране/възобновяване на дейността в обекта преди изтичане на периода на спиране
o Подаденото уведомление се завежда от ЦАО в системата за управление на документооборота Eventis R7 под съответния за услугата номер и се резолира от директора на инспекцията до директор дирекция „Обществено здраве”, който насочва уведомлението към началник отдел „Държавен здравен контрол“ за изпълнение към определен служител който проверява заявлението.
o В 7 дневен срок от уведомяването, РЗИ-Враца вписва промяната в регистъра. (Определеният със заповед инспектор от отдел ДЗК вписва промяната в регистъра и уведомява Министерство на здравеопазването, където се администрира Публичният регистър на бизнес операторите и обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води за направената промяна.)
o В срок до 3 работни дни от уведомяването по реда на чл.29 т.1 или 2 от Закона за здравето, РЗИ-Враца вписва промяната в регистъра.
Ø При универсално правоприемство без прекъсване и промяна в дейността на обекта, декларирана и от праводателя, и от правоприемника, се извършва промяна на вписаните обстоятелства, по реда на настоящата процедура
Ø При промяна на адреса на обекта и на вида на дейността, както и при правоприемство с прекъсване на дейността в обекта се извършва нова регистрация по реда на процедура 466 „Регистрация на обекти за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води“.
Ø При спиране на дейността в обекта, в 7-дневен срок бизнес операторът е длъжен писмено да уведоми РЗИ – Враца за периода на спиране.
Ø При промяна в периода на спиране на дейността или при възобновяване на дейността преди изтичането на периода на спиране, бизнес операторът подава ново уведомление, като промените се вписват до 3 работни дни.
o Данните се добавят в регистъра на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, в информацията за вече вписаното юридическо лице.
Така актуализираните данни предоставят на гражданите актуална информация за обекта и гарантира извършването на ефективен официален контрол, в съответствие с приложимото национално и европейско законодателство.
РЕЗУЛТАТ ОТ ПРОЦЕДУРАТА
o Вписването в публичния регистър на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, поддържан от Министерство на здравеопазването, дава право на лицето, подало заявлението в РЗИ-Враца, да осъществява в обекта заявената дейност.
o Регистърът е публичен и съдържа:
ü име или наименование на бизнес оператора, извършващ дейност по чл. 26, ал. 1, адрес на управление и единен идентификационен код по Закона за търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел или еквивалентни данни на бизнес оператора, регистриран в друга държава-членка на Европейския съюз, или друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство;
ü вид и адрес на обекта;
ü информацията по чл. 26, ал. 2, т. 5 от Закона за храните - групи храни, включително подгрупи храни, които ще се произвеждат в обекта;
ü дата на започване на дейността;
ü дата и период на спиране и дата на възстановяване на дейността.
Публичен регистър: https://www.mh.government.bg/bg/administrativni- uslugi/ registri/ mineralni-i-izvorni-vodi/naturalni-izvorni-bulgaria/
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
а) ниво на предоставяне на услугата: Ниво 2: Едностранна комуникация – предоставяне на информация за услугата и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри на адрес: https://www.rzi-vratsa.com/protseduri-i-blanki .
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: rzi@rzi-vratsa.com
в) интернет адрес за служебно заявяване: rzi@rzi-vratsa.com.
г) вид на услугата (първична или комплексна), като, в случай че е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена: Първична
СРОК НА ДЕЙСТВИЕ НА ДОКУМЕНТА/ ИНДИВИДУАЛНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ:
o Безсрочно
ü Регистрацията се извършва за неопределен срок.
ü Регистрацията се заличава при обстоятелствата, посочени в чл. 27, ал. 1 от Закона за храните, с последващо издаване на Заповед на Директора на РЗИ за заличаване на обекта от регистъра.
ТАКСИ ИЛИ ЦЕНИ НА УСЛУГАТА, ВКЛЮЧИТЕЛНО ПРИ ПРЕДОСТАВЯНЕ ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ, ОСНОВАНИЕ ЗА ТЯХНОТО ОПРЕДЕЛЯНЕ И НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ВЪЗМОЖНОСТТА ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА КАРТОВИ ПЛАЩАНИЯ
Не се дължи заплащане
ОРГАН, ОСЪЩЕСТВЯВАЩ КОНТРОЛ ВЪРХУ ДЕЙНОСТТА НА ОРГАНА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕТО НА УСЛУГАТА:
o Министър на здравеопазването
ОРГАН, ПРЕД КОЙТО СЕ ОБЖАЛВА ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ:
o Пред Административен съд-Враца
РЕД, ВКЛЮЧИТЕЛНО СРОКОВЕ ЗА ОБЖАЛВАНЕ НА ДЕЙСТВИЯТА НА ОРГАНА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕТО НА УСЛУГАТА:
o Пред Административен съд - Враца в 14-дневен срок от съобщаване на заинтересованите лица за издаването на индивидуалния административен акт или в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе.
ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С УСЛУГАТА И С ОБЛЕКЧАВАНЕ НА РЕЖИМА
o https:/rzi@rzi-vratsa.com
ОБРАЗЦИ И ФОРМУЛЯРИ
Ø Уведомление за промяна във вписаните обстоятелства на обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води - Приложение № 1 ;
Ø Уведомление за спиране на дейност на обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води - Приложение № 2;
Ø Протокол за устно заявяване.
(3413) ПРОМЯНА ВЪВ ВПИСАНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА НА ОБЕКТИТЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА БУТИЛИРАНИ НАТУРАЛНИ МИНЕРАЛНИ, ИЗВОРНИ И ТРАПЕЗНИ ВОДИНАИМЕНОВАНИЕ НА УСЛУГАТА И УНИКАЛЕН ИДЕНТИФИКАТОР, СЪГЛАСНО РЕГИСТЪРА НА УСЛУГИТЕ:
o Промяна във вписани обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води
o Уникален идентификатор съгласно регистъра на услугите: 3413
o Уведомление
ЦЕЛ:
o Целта на настоящата процедура е да се укаже реда и условията за отразяване на промени във вписаните обстоятелства (с основание чл. 26, ал. 14 от Закона за храните) в публичния регистър на бизнес операторите и обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води
ПРЕДМЕТ НА УСЛУГАТА:
o Промяна във вписани обстоятелства на регистрирани обекти за производство на бутилирани натурални минелабни, изворни и трапезни води
o Когато настъпи изменение, за да могат да извършват дейността си, бизнес операторите уведомяват за промяна в:
ü име или наименование на бизнес оператора, извършващ дейност по чл. 26, ал. 1,
ü адрес на управление и единен идентификационен код по Закона за търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел или еквивалентни данни на бизнес оператора, регистриран в друга държава - членка на Европейския съюз, или друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;
ü групи храни, които ще се произвеждат в обекта
o При спиране на дейността в обект регистриран по реда на чл.26, бизнес операторът подава уведомление до компетентния орган, в което посочва периода на спиране
o Данните се добавят в регистъра на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, в информацията за вече вписаното юридическо лице
ПРАВНО ОСНОВАНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА:
o Закон за храните - чл. 26 ал.14 и чл.29 ал.1
УСЛУГАТА СЕ ПРЕДОСТАВЯ И КАТО ВЪТРЕШНО-АДМИНИСТРАТИВНА:
o Не
ОРГАН, КОЙТО ПРЕДОСТАВЯ АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА/ ИЗДАВАЩ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ/В СЛУЧАЙТЕ НА ВЪЗЛАГАНЕ-СЛУЖИТЕЛИТЕ, КОИТО ИЗДАВАТ ИНДИВИДУАЛНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ:
o Не се издава индивидуален акт, а се осъществява дейност по вписване в регистър;
o КОМПЕТЕНТЕН ОРГАН за вписване в регистъра на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, предназначени за питейни цели, на територията на област Враца е Директора на Регионална здравна инспекция – Враца. Изпълнители са здравни инспектори от Дирекция ОЗ, отдел ДЗК.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪРА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО) И/ИЛИ ЗВЕНАТА, КОИТО КОНТАКТУВАТ С ПОТРЕБИТЕЛИТЕ И ПРЕДОСТАВЯТ АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ:
Ø Адрес : гр. Враца, ул. „Черни Дрин“ № 2
Ø Работно време: от 8.30 до 17.00 часа
Ø Телефон за комуникация с потребителите: 92/62 63 77
Ø Електронен адрес за комуникация с потребителите: rzi@rzi-vratsa.com
СРОК ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ:
o 7-дневен срок от уведомяването по чл.26 ал.14 от Закона за храните
o 3 работни дни от уведомяването по чл.29 т.1 или 2 от Закона за храните
ПРОЦЕДУРА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА/ ИЗДАВАНЕ НА ИНДИВИДУАЛНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ, ИЗИСКВАНИЯ, НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
ЗАЯВИТЕЛ
o Бизнес оператор, който произвежда бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води на територията на област Враца
o Забележка: Уведомлението може да се подаде и от упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно. В този случай към уведомлението се прилага и копие от пълномощното
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
При настъпила промяна в обстоятелствата, вписани в регистъра, заявителя представя
1. Уведомление по образец, в което се посочват: име или наименование на бизнес оператора, извършващ дейност по чл.26 ал.1, адрес на управление и единен идентификационен код по Закона за търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел или еквивалентни данни на бизнес оператора, регистриран в друга държава - членка на Европейския съюз, или друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; групи храни, които ще се произвеждат в обекта
2. или Уведомление по образец, в което се посочват: дата и период на спиране/ дата на възобновяване на дейността в обекта
3. Копие на документ/и удостоверяващ/и настъпилата промяна в обстоятелствата, вписани в регистъра.
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ
o Съобразно наличните технически възможности на заявителя, писменото уведомление може да се подаде по:
ü електронен път на адрес: rzi@rzi-vratsa.com
ü чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги , предоставяни от РЗИ-Враца: https://edelivery.egov.bg/.
ü чрез лицензиран пощенски оператор на адрес п.к. 3000 гр. Враца, ул. „Черни Дрин“ № 2 (разходите за доставка са за сметка на заявителя на услугата);
ü в Център за административно обслужване на ул. „Черни Дрин“ № 2, етаж 1
o Услугата може да бъде заявена и устно пред служителя в Центъра за административно обслужване. Устното заявяване на услугата се отразява в протокол по образец. Протоколът се подписва от заявителя и длъжностното лице от Звеното за административно обслужване, което го е съставило.
ВЪТРЕШЕН ХОД
o Услугата „Промяна във вписани обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води“ се стартира при подаване на уведомление от бизнес оператора при осъществяване на промяна в име или наименование на бизнес оператора, адрес на управление, единен идентификационен код, групи храни, включително подгрупи храни, които ще се произвеждат в обекта, съгласно законодателството.
o В срок от 3 работни дни от настъпване на промяна във вписаните в регистъра на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, предназначени за питейни цели, обстоятелства по чл. 28. т.1 и т.4 от Закона за храните, бизнес операторът подава в РЗИ-Враца Уведомление (по образец), като предоставя информация или прилага документи удостоверяващи промяната.
o В 7-дневен срок от спиране на дейността в обект, регистриран по реда на чл.26 от Закона за храните, бизнес операторът подава в РЗИ-Враца Уведомление (по образец), като предоставя информация или прилага документи удостоверяващи промяната-дата и период на спиране на дейността в обекта/при промяна на периода на спиране/възобновяване на дейността в обекта преди изтичане на периода на спиране
o Подаденото уведомление се завежда от ЦАО в системата за управление на документооборота Eventis R7 под съответния за услугата номер и се резолира от директора на инспекцията до директор дирекция „Обществено здраве”, който насочва уведомлението към началник отдел „Държавен здравен контрол“ за изпълнение към определен служител който проверява заявлението.
o В 7 дневен срок от уведомяването, РЗИ-Враца вписва промяната в регистъра. (Определеният със заповед инспектор от отдел ДЗК вписва промяната в регистъра и уведомява Министерство на здравеопазването, където се администрира Публичният регистър на бизнес операторите и обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води за направената промяна.)
o В срок до 3 работни дни от уведомяването по реда на чл.29 т.1 или 2 от Закона за здравето, РЗИ-Враца вписва промяната в регистъра.
Ø При универсално правоприемство без прекъсване и промяна в дейността на обекта, декларирана и от праводателя, и от правоприемника, се извършва промяна на вписаните обстоятелства, по реда на настоящата процедура
Ø При промяна на адреса на обекта и на вида на дейността, както и при правоприемство с прекъсване на дейността в обекта се извършва нова регистрация по реда на процедура 466 „Регистрация на обекти за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води“.
Ø При спиране на дейността в обекта, в 7-дневен срок бизнес операторът е длъжен писмено да уведоми РЗИ – Враца за периода на спиране.
Ø При промяна в периода на спиране на дейността или при възобновяване на дейността преди изтичането на периода на спиране, бизнес операторът подава ново уведомление, като промените се вписват до 3 работни дни.
o Данните се добавят в регистъра на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, в информацията за вече вписаното юридическо лице.
Така актуализираните данни предоставят на гражданите актуална информация за обекта и гарантира извършването на ефективен официален контрол, в съответствие с приложимото национално и европейско законодателство.
РЕЗУЛТАТ ОТ ПРОЦЕДУРАТА
o Вписването в публичния регистър на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, поддържан от Министерство на здравеопазването, дава право на лицето, подало заявлението в РЗИ-Враца, да осъществява в обекта заявената дейност.
o Регистърът е публичен и съдържа:
ü име или наименование на бизнес оператора, извършващ дейност по чл. 26, ал. 1, адрес на управление и единен идентификационен код по Закона за търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел или еквивалентни данни на бизнес оператора, регистриран в друга държава-членка на Европейския съюз, или друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство;
ü вид и адрес на обекта;
ü информацията по чл. 26, ал. 2, т. 5 от Закона за храните - групи храни, включително подгрупи храни, които ще се произвеждат в обекта;
ü дата на започване на дейността;
ü дата и период на спиране и дата на възстановяване на дейността.
Публичен регистър: https://www.mh.government.bg/bg/administrativni- uslugi/ registri/ mineralni-i-izvorni-vodi/naturalni-izvorni-bulgaria/
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
а) ниво на предоставяне на услугата: Ниво 2: Едностранна комуникация – предоставяне на информация за услугата и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри на адрес: https://www.rzi-vratsa.com/protseduri-i-blanki .
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: rzi@rzi-vratsa.com
в) интернет адрес за служебно заявяване: rzi@rzi-vratsa.com.
г) вид на услугата (първична или комплексна), като, в случай че е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена: Първична
СРОК НА ДЕЙСТВИЕ НА ДОКУМЕНТА/ ИНДИВИДУАЛНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ:
o Безсрочно
ü Регистрацията се извършва за неопределен срок.
ü Регистрацията се заличава при обстоятелствата, посочени в чл. 27, ал. 1 от Закона за храните, с последващо издаване на Заповед на Директора на РЗИ за заличаване на обекта от регистъра.
ТАКСИ ИЛИ ЦЕНИ НА УСЛУГАТА, ВКЛЮЧИТЕЛНО ПРИ ПРЕДОСТАВЯНЕ ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ, ОСНОВАНИЕ ЗА ТЯХНОТО ОПРЕДЕЛЯНЕ И НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ВЪЗМОЖНОСТТА ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА КАРТОВИ ПЛАЩАНИЯ
Не се дължи заплащане
ОРГАН, ОСЪЩЕСТВЯВАЩ КОНТРОЛ ВЪРХУ ДЕЙНОСТТА НА ОРГАНА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕТО НА УСЛУГАТА:
o Министър на здравеопазването
ОРГАН, ПРЕД КОЙТО СЕ ОБЖАЛВА ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ:
o Пред Административен съд-Враца
РЕД, ВКЛЮЧИТЕЛНО СРОКОВЕ ЗА ОБЖАЛВАНЕ НА ДЕЙСТВИЯТА НА ОРГАНА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕТО НА УСЛУГАТА:
o Пред Административен съд - Враца в 14-дневен срок от съобщаване на заинтересованите лица за издаването на индивидуалния административен акт или в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе.
ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С УСЛУГАТА И С ОБЛЕКЧАВАНЕ НА РЕЖИМА
o https:/rzi@rzi-vratsa.com
ОБРАЗЦИ И ФОРМУЛЯРИ
Ø Уведомление за промяна във вписаните обстоятелства на обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води - Приложение № 1 ;
Ø Уведомление за спиране на дейност на обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води - Приложение № 2;
Ø Протокол за устно заявяване.