Адрес: Община Мъглиж, гр. Мъглиж 6180, пл.„Трети Март” №32, в сградата на Община Мъглиж.
Работно време: От 8:30 до 17:00ч. без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@maglizh.bg
Телефони за комуникация с потребителите: 04321 / 33 26
Служба ТСУ: 04321 / 33 08
*Посочените телефони са стационарни без добавена стойност, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
В Центъра за административно обслужване е осигурен достъп за хора с увреждания.
Подава се заявление по образец.
Образец на заявлението може да намерите по-долу в раздел "Образци".
Заявление може да подадете по един от следните начини:
1. На място в Центъра за административно обслужване.
2. Чрез Единен портал за електронни административни услуги на Министерство на „Електронното управление“
Услугата може да заявите и по електронен път чрез Единен портал за електронни административни услуги на Министерство на „Електронното управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/3179
За целите на електронното заявяване е необходимо да притежавате квалифициран електронен подпис и да сте регистриран/а в Системата за сигурно електронно връчване. Освен с квалифициран електронен подпис, регистрация в ССЕВ е възможна и с Персонален идентификационен код(ПИК) на НАП или на НОИ на адрес: https://edelivery.egov.bg/
3. Със заявление по електронна поща
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и на електронна поща: delovodstvo@maglizh.bg
Заявлението следва да е подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя.
4. Със заявление по пощата
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и по пощата/чрез куриер на адреса на Община Мъглиж: 6180, гр. Мъглиж, пл. "Трети март" №32.
5. Устно, на гише в Центъра за административно обслужване
Услугата може да заявите и устно, на гише в Центъра за административно обслужване. Исканията, внесени устно, се отразяват от служител в Центъра за административно обслужване в протокол, съгласно образец за устно заявяване на административна услуга, който се подписва от него и от заявителя. Прилагат се съответните изискуеми документи и се описват в протокола.
Допустим заявител:
Заинтересованото лице или упълномощен от него с нотариално заверено пълномощно представител.
Необходими документи:
1. Заявление по образец;
2. Документ за самоличност (за справка);
3. Нотариално заверено пълномощно – в случай, че услугата се заявява от упълномощено лице
4. Документ за собственост или право на строеж;
5. Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя) - добавя се служебно;
6. Актуална скица на обект или СОС от СГКК;
7. Виза за проектиране в случаите на чл. 140 ал.3 от ЗУТ;
8. Нотариално заверена декларация за липса на СМР;
Резултат от услугата и получаване:
В посочения срок, след приемане на заявлението заедно с приложените документи се проверяват от длъжностното лице. При редовни документи се издава разрешение за промяна на предназначението на сгради или на самостоятелни обекти в сгради без извършване на строителни и монтажни работи.
Резултатът от услугата може да получите по един от следните, посочени при заявяването, начини:
1. Лично от Центъра за административно обслужване;
2. Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя);
3. По електронен път, на посочен в заявлението адрес на електронна поща ила в профила Ви в Системата за сигурно електронно връчване.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) Ниво 3. Двустранна комуникация - заявяване и получаване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна персонална идентификация на потребителите.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://egov.bg/wps/wcm/connect/b16f3514-15f2-4c26-8653-f7b8b3bfdd67/317901ZVLNv01.pdf?MOD=AJPERES&CVID=nLuVYgk
в) интернет адрес за служебно заявяване: не приложимо;
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) средства за електронна идентификация при заявяване, заплащане и получаване на електронната услуга: квалифициран електронен подпис(КЕП).
e) ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: високо.