Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 3413 Промяна във вписани обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води

      Регионалните здравни инспекции извършват промяна във вписаните обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води след подадено уведомление от лицата, регистрирали такъв обект. Всяко физическо или юридическо лице, открило обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, подава уведомление в срок до три работни дни от настъпване на промяна във вписани обстоятелства, като предоставя информация или прилага документи, удостоверяващи промяната.

  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Закон за храните - чл. 26, ал. 14; чл. 26, ал. 15
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • 7 дневен срок
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Действието на регистрацията е безсрочно (вписване по чл. 26, ал. 7, т. 2 от Закона за храните). При настъпване на промяна в обстоятелствата на регистрацията с последващо ново вписване в регистъра или издаване на Заповед на Директора на РЗИ за заличаване на обекта от регистъра, действието й се прекратява.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на здравеопазването
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Редът е определен в Административнопроцесуалния кодекс, в 14-дневен срок от съобщаването на ИАА.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
    Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Западен, ул Перущица 1, п.к. 4002
    Код за междуселищно избиране: 032
    Телефон за връзка: 032/646655;0884546225
    Факс: 032643438
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваемо работно време от 8.30 до 17.00 ч. В случаите, когато в служебните помещения има потребители в края на обявеното работно време, работата на ЦАО продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане