Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 3413 Промяна във вписани обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води

      Регионалните здравни инспекции извършват промяна във вписаните обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води след подадено уведомление от лицата, регистрирали такъв обект. Всяко физическо или юридическо лице, открило обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, подава уведомление в срок до три работни дни от настъпване на промяна във вписани обстоятелства, като предоставя информация или прилага документи, удостоверяващи промяната.

  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Закон за храните - чл. 26, ал. 14; чл. 26, ал. 15
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • В 7-дневен срок от уведомяването, компетентният орган вписва промяната в публичния регистър на бизнес операторите и обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води.
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Безсрочно до промяна в обстоятелствата.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на здравеопазването
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Редът е определен в АПК, в 14 дневен срок от съобщаването на индивидуалния административен акт

    • Ограничения и условности:
      • НАЧИНИ НА ПОЛУЧАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА

        Регистърът е публичен и се публикува на интернет страницата на Министерство на здравеопазването.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
    Адрес: обл. Добрич, общ. Добрич, гр. Добрич, гр. Добрич ул. Св.св. Кирил и Методий" № 57, п.к. 9300
    Код за междуселищно избиране: 058
    Телефон за връзка: 655511
    Факс: (058)600 692
    Адрес на електронна поща: rzi-dobrich@mh.government.bg
    Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, от 12.00 до 12.30 - почивка. Звеното за административно обслужване е с непрекъсваем режим на работа от 08:30 до 17:00 часа.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане