Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията"
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Приморски, бул. "Генерал Колев" №92, п.к. 9010
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: 359 126
Адрес на електронна поща: eidimitrova@varna.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:30 до 13:30 часа.
Приемен ден за граждани всеки понеделник и четвъртък от 08:30 до 12:30 часа.
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Приморски, бул. "Генерал Колев" №92, п.к. 9010
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052)359100
Адрес на електронна поща: dnaidenova@varna.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12.30 до 13.30 часа. Център за административно обслужване на районната администрация е с гъвкаво работно време от 8.00 до 18.00 часа без прекъсване. Специалистите ЕСГРАОН работят с граждани всеки работен ден от седмицата от 08:30 до 17:30 часа без прекъсване.
Дирекция "Административно и техническо обслужване Виница"
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Приморски, гр. Варна, кв. "Виница", ул. "Цар Борис ІІІ" №35 б, вх. 1, п.к. 9000
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052)341971
Адрес на електронна поща: druskova@varna.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12.30 до 13.30 часа. Старши експерт ЕСГРАОН и ГС и Главен специалист "АУ и приходи" работят непрекъснато с граждани всеки работен ден от седмицата от 08:30 до 17:30 часа. Главен Експерт "Участъков техник", Експерти "Поземлена реформа" и Главен специалист ПЧОТ приемат граждани всеки понеделник и четвъртък от 08:30 до 12:30 ч. и от 13:30 до 17:30 часа.
Дирекция "Финансово-счетоводни и стопански дейности"
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Приморски, бул. "Генерал Колев" №92, п.к. 9010
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052)359111
Адрес на електронна поща: edimitranova@varna.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12.30 до 13.30 часа. Център за административно обслужване е с гъвкаво работно време от 8.00 до 18.00 часа без прекъсване.
Изискуеми документи
Документ за собственост, освен ако същият е вписан в имотния регистър;
Влязло в сила решение на общото събрание за приемане на проекта (за сгради на жилищностроителни кооперации);
Копие от инвестиционния проект в обхват и със съдържание, определени с Наредбата за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти по чл. 139, ал. 5 от ЗУТ, на хартиен и електронен носител, като форматът на записа на цифровите копия на инвестиционните проекти и на документите и данните към тях се определят съгласно посочената наредба – 2 бр.;
Влезли в сила административни актове, които в зависимост от вида и големината на строежа са необходимо условие за разрешаване на строителството по Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие, Закона за културното наследство или по друг специален закон, и съответствие на инвестиционния проект с условията в тези актове;
Оценка за съответствие по чл. 142, ал. 6 от ЗУT;
Разрешително за изграждане на водовземно съоръжение за подземни води и/или разрешително за водовземане, и/или разрешително за заустване на отпадъчни води, издадени по реда и в случаите, предвидени в Закона за водите;
Документ с предоставени изходни данни и условия за присъединяване от експлоатационните дружества към мрежите на техническата инфраструктура в случаите, когато не е поискано издаване на виза за проектиране по чл. 140а от ЗУТ;
Положително становище на органите за пожарна безопасност и защита на населението за строежите от първа, втора и трета категория;
Съгласувателно становище по реда на Закона за културното наследство - за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони.
Закон за устройството на територията
За услугата се заплаща таксаЗабележка: При входиране на документацията –
жилищни сгради, пристройка , надстройка, реконструкция и промяна на предназначението:
Такса – 50лв. Срок – 30 дни – с ОСИП от ЕСУТ
Такса – 25лв. Срок – 14 дни – с доклад
нежилищни сгради:
Такса – 80лв. Срок – 30 дни – с ОСИП от ЕСУТ
Такса – 40лв. Срок – 14 дни – с доклад
*След одобряване на проекта се заплаща такса, която се изчислява в зависимост от РЗП; предназначението на обекта; Начин на одобряване (РЕСУТ или с доклад);
*Таксите са определени с Наредба на Общинси съвет Варна (НОАМТЦУТОВ)
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път