Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Център за административно обслужване
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Николаево, гр. Николаево, ул. Георги Бенковски № 11, п.к. 6190
Код за междуселищно избиране: 04330
Телефон за връзка: (04330)2085, (04330)2162, (04330)2108, (04330)2260
Адрес на електронна поща: obnikolaevo@nikolaevo.net
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Центърът работи без прекъсване от 8,00 до 17,00 часа всеки работен ден.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване и разглеждане на заявлениетоПодаване на заявление
Заявлението се подава до общинската администрация от избирател, включен в списъка на заличените лица (с изключение на лицата, вписани в списъка за гласуване извън страната) до предаване на избирателните списъци на СИК.
Разглеждане на заявлението
Кметът на общината, района или кметството или кметският наместник разглежда заявлението незабавно и се произнася с мотивирано решение.
Отказът за изключване от списъка на заличените лица се съобщава на заявителя незабавно и може да се обжалва пред съответния административен съд в срок до 24 часа от съобщението. Съдът разглежда жалбата в открито заседание в срок до 24 часа от постъпването й с призоваване на жалбоподателя и на кмета/кметския наместник. Решението на съда се обявява незабавно и не подлежи на обжалване.
След изключването на избирателя от списъка на заличените лица имената и адресът му се вписват незабавно в избирателния списък (чл. 39, ал. 6 от ИК) от органа по чл. 23, ал. 1 ИК.
Вписването в избирателния списък се обявява незабавно, включително се отразява в списъка, публикуван на интернет страницата на общината.
Изключване от Списъка на заличените лица
След изключването на избирателя от списъка на заличените лица имената и адресът му се вписват незабавно в избирателния списък (чл. 39, ал. 6 от ИК) от органа по чл. 23, ал. 1 ИК.
Вписването в избирателния списък се обявява незабавно, включително се отразява в списъка, публикуван на интернет страницата на общината.