Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 3303 Вписване в избирателния списък по настоящ адрес

      Избирател, чийто постоянен и настоящ адрес са в различни населени места, може да поиска да бъде вписан в избирателния списък по настоящ адрес не по-късно от 14 дни преди изборния ден. При избори за общински съветници и за кметове искането се прави при условие, че избирателят има настоящ адрес през последните 6 месеца преди изборния ден в съответното населено място.
  • На основание на:
    • Изборен кодекс - чл. 36, ал. 1, ал.2 и ал.3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • незабавно (не по-късно от 14 дни преди изборния ден)
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до произвеждане на съответния избор
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Отказът за вписване в избирателния списък от органите по чл. 23, ал. 1 ИК се съобщава на заявителя незабавно и може да се обжалва от него пред съответния административен съд в срок до два дни от съобщението.


      Съдът разглежда жалбата в открито заседание в срок до два дни от постъпването й с призоваване на жалбоподателя и на органите по чл. 23, ал. 1 ИК и постановява решение, което се обявява незабавно и не подлежи на обжалване.

  • Ограничения и условности:
    • Заявленията се подават не по-късно от 14 дни преди изборния ден, до кмета на общината/района/кметството/кметския наместник по настоящия адрес на лицето.

      Избирателят може да подаде електронно заявление през интернет страницата на ГД „ГРАО“ в МРРБ, като в него вписва данните си и посочва телефонен номер, без да е необходим подпис. ГД „ГРАО“ извършва автоматизирана проверка на данните в заявлението едновременно с подаването му.

      След вписването на избирателя в избирателния списък по настоящ адрес не може да му се издава удостоверение за гласуване на друго място.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Адрес на електронна поща: m.filipova@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Заплащане