Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устойчиво Развитие, Хуманитарни Дейности, Евроинтеграция и Общинска Собственост"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Документ за самоличност
2. Заявление по образец (Подава се от собственик или законен негов представител, или упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно)
3. Документ за собственост на имота
4. Актуални скици на имота по действащия регулационен план и от СГКК, когато за съответния имот има одобрена кадастрална карта
5. Удостоверение за наследници при необходимост
6. Други документи - при необходимост
Процедура по извършване на административната услуга:Заялението заедно с приложените документи се приема от специалист в служба ЦИУГ в Общинска администрация - Мъглиж. Искането се регистрира в електронната система за документооборот. След получаване на изискуемите документи образуваната преписка се насочва към експерт "Общинска собственост". Последният в срок от 7 дни проверява основанията на искането на заявителя и наличната информация в общинските регистри относно имота.
След разглеждане на документите от експерта се подготвя удостоверението.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 7 лв.За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 7 лв..
Таксата се определя от Наредбата за определянето на местните такси и цени на услуги на територията на Община Мъглиж.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път