Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансови и административни дейности"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 6, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9492 723, Телефоните са стационарни и са на цена за съответния абонаментен план за фиксирани номера., 949 27 60
Адрес на електронна поща: info@crc.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Звеното за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Иницииране на услугатаЗа услугата се подава заявление по електронен път в информационна система. Входът в системата се осъществява с квалифициран електронен подпис (КЕП)/персонален идентификационен код на НАП/облачен КЕП.
Разглеждане на заявлениеИзвършва се проверка за редовност на заявлението. В случай че са констатирани несъответствия, се дава подходящ срок за представяне на допълнителна информация.
Издаване на удостоверениеКомисията издава удостоверението и предоставя готовия документ по електронен път по начина, по който е посочен в заявлението. Начините са следните:
- чрез Системата за сигурно електронно връчване (изисква се валидно квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис; персонален идентификационен код на НОИ или персонален идентификационен код на НАП);
- на електронна поща.
Закон за електронните съобщения
Правила за използване на радиочестотния спектър след регистрация
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 15 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път