Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел “Административно-информационно обслужване“
Адрес: обл. Ямбол, общ. Елхово, гр. Елхово, ул. Търговска № 13, п.к. 8700
Код за междуселищно избиране: 0478
Телефон за връзка: (0478)81258
Факс: (0478)88034
Адрес на електронна поща: obshtina@elhovo.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на служителите в „Центъра за административно обслужване” е от 8,00 ч до 17,00 ч., като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа, с горепосочената продължителност. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на ЦАО продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по-късно от 19.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеЗаявлението се подава от избирателя, спрямо когото са допуснати непълноти и грешки в избирателния списък, най-късно седем дни преди изборния ден, и се адресират до кмета на общината/района/кметството/кметския наместник.
Заявление за отстраняване на непълноти и грешки в избирателния списък: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/3306
Разглеждане на заявлениеКметът или кметският наместник разглежда заявлението в двудневен срок и се произнася с мотивирано решение, което обявява незабавно на публично място.
Решението може да се обжалва пред съответния административен съд в двудневен срок от обявяването му.
Съдът разглежда жалбата в открито заседание в двудневен срок с призоваване на жалбоподателя и кмета и постановява решение, което не подлежи на обжалване и се обявява незабавно.
Отстраняване на непълноти и грешки в избирателния списъкПоправките в избирателния списък се обявяват незабавно, включително се отразяват в списъците, публикувани на интернет страницата на общината.