Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: 370141
Адрес на електронна поща: asparuhovo@varna.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Стандартно работно време, с 1ч обедна почивка.
Решението може да се обжалва пред съответния административен съд в двудневен срок от обявяването му.
Съдът разглежда жалбата в открито заседание в двудневен срок с призоваване на жалбоподателя и кмета и постановява решение, което не подлежи на обжалване и се обявява незабавно.
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП). Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ https://edelivery.egov.bg/
Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия .
За да заявите услугата:
Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи" .
Съхранете електронната форма на вашия компютър.
Отворете формата с Adobe Reader.
Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните. Попълнете всички полета с изискваната информация.
След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Дата и попълнете за генериране на уникален номер на заявката, след това Подпис за да подпишете електронно формата. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер идентифицира заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване https://edelivery.egov.bg/ към Общинска администрация
или
натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми.