Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 3306 Отстраняване на непълноти и грешки в избирателния списък

      Всеки избирател може да поиска отстраняване на непълноти и грешки в избирателния списък, допуснати спрямо него, с писмено заявление до кмета на общината, района, кметството или кметския наместник. Заявленията се приемат от съответната администрация не по-късно от 7 дни преди изборния ден.
  • На основание на:
    • Изборен кодекс - чл. 43, ал.1, изр.1 и ал.2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на район
  • Срок за предоставяне:
    • не по-късно от 7 дни преди изборния ден
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Решението може да се обжалва пред съответния административен съд в двудневен срок от обявяването му. 
      Съдът разглежда жалбата в открито заседание в двудневен срок с призоваване на жалбоподателя и кмета и постановява решение, което не подлежи на обжалване и се обявява незабавно.

  • Ограничения и условности:
    • Преди да започнете електронно заявяване:
      Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП). Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“   https://edelivery.egov.bg/ 
      Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия .
      За да заявите услугата:
      Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи" .
      Съхранете електронната форма на вашия компютър.
      Отворете формата с Adobe Reader.
      Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните. Попълнете всички полета с изискваната информация.
      След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Дата и попълнете за генериране на уникален номер на заявката, след това Подпис за да подпишете електронно формата. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер идентифицира заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
      След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
      Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване https://edelivery.egov.bg/  към Общинска администрация

      или

      натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Контролни и социално-икономически дейности"
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Аспарухово, ул. "Народни будители" 2, п.к. 9003
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: 370141
Адрес на електронна поща: asparuhovo@varna.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Стандартно работно време, с 1ч обедна почивка.
Изисквания, процедури, инструкции Заплащане