Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 3305 Вписване в избирателния списък

      В избирателните списъци се вписват, съответно дописват имената на гражданите, които имат право да гласуват, но са пропуснати, както и тези, за които е отпаднало основанието, на което са били заличени.
  • На основание на:
    • Изборен кодекс - чл. 27, ал.3 и ал.4 във връзка с чл.243 и чл.251
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на район
  • Срок за предоставяне:
    • не по-късно от 14 дни преди изборния ден
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До провеждане на съответните избори
  • Ограничения и условности:
    • Преди да започнете електронно заявяване:
      Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
      Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“  https://edelivery.egov.bg/ .
      Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия.
      За да заявите услугата:
      Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи" . Съхранете електронната форма на вашия компютър. Отворете формата с Adobe Reader. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
      Попълнете всички полета с изискваната информация.
      След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Дата и попълнете за генериране на уникален номер на заявката, след това Подпис за да подпишете електронно формата. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер идентифицира заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
      След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
      Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване

      https://edelivery.egov.bg/ към Общинска администрация или натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Аспарухово, ул. "Народни будители" 2, п.к. 9003
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052)370141
Адрес на електронна поща: asparuhovo@varna.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Служителите в звеното ползват 1ч обедна почивка по график. При наличие на граждани в Информационно-деловодния център работното време се удължава до 2 ч съгласно ЗАО.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Заплащане