Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 3306 Отстраняване на непълноти и грешки в избирателния списък

      Всеки избирател може да поиска отстраняване на непълноти и грешки в избирателния списък, допуснати спрямо него, с писмено заявление до кмета на общината, района, кметството или кметския наместник. Заявленията се приемат от съответната администрация не по-късно от 7 дни преди изборния ден.
  • На основание на:
    • Изборен кодекс - чл. 43, ал.1, изр.1 и ал.2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 2 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до произвеждане на съответния избор
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • ОБЛАСТЕН УПРАВИТЕЛ
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Решението може да се обжалва пред съответния административен съд в двудневен срок от обявяването му.
      Съдът разглежда жалбата в открито заседание в двудневен срок с призоваване на жалбоподателя и кмета и постановява решение, което не подлежи на обжалване и се обявява незабавно.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Русе, общ. Две могили, гр. Две могили, гр. Две могили, бул. България №84, п.к. 7150
Код за междуселищно избиране: 08141
Телефон за връзка: 08141/9207, 0814/3999
Факс: -
Адрес на електронна поща: grao@dvemogili.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Във всички звена, предоставящи административни услуги, е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване на физически и юридически лица. В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони: - 08141/39 99(централа). В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане