Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Русе, общ. Две могили, гр. Две могили, гр. Две могили, бул. България №84, п.к. 7150
Код за междуселищно избиране: 08141
Телефон за връзка: 08141/9207, 0814/3999
Факс: -
Адрес на електронна поща: grao@dvemogili.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Във всички звена, предоставящи административни услуги, е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване на физически и юридически лица. В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони: - 08141/39 99(централа).
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеЗаявлението се подава от избирателя, спрямо когото са допуснати непълноти и грешки в избирателния списък, най-късно седем дни преди изборния ден, и се адресират до кмета на общината/кметството/кметския наместник.
Заявленията се одобряват от Централната избирателна комисия за всеки отделен вид избори и може да се различават. Актуален образец може да намерите на сайта на ЦИК
Заявление може да подадете в срок до 7 дни преди деня на изборите по един от следните начини:
1. На място в Центъра за административно обслужване на Община Две могили, адрес: град Две могили, бул. България № 84 или в съответното кметство на територията на което имате настоящ адрес.
2. Като попълните, подпишете с електронен подпис и изпратите валидно заявление на електронна поща: obshtina@dvemogili.egov.bg или до Община Две могили чрез Системата за сигурно електронно връчване.
3. През Портал за електронни услуги на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/910003?callerId=22153e5b-133c-4c31-aefc-bb6e7af8a75b&cP=1
Необходими документи:
1. Документ за самоличност
Разглеждане на заявлението
Кметът или кметският наместник разглежда заявлението в двудневен срок и се произнася с мотивирано решение, което обявява незабавно на публично място.
Резултат от услугата
При наличие на основание, съответната грешка/непълнота по отношение записа на заявителя в избирателния списък се коригира/отстранява.
Решението може да се обжалва пред съответния административен съд в двудневен срок от обявяването му.
Съдът разглежда жалбата в открито заседание в двудневен срок с призоваване на жалбоподателя и кмета и постановява решение, което не подлежи на обжалване и се обявява незабавно.
Поправките в избирателния списък се обявяват незабавно, включително се отразяват в списъците, публикувани на интернет страницата на общината.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.cik.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване: не приложимо;
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) средства за електронна идентификация при заявяване, заплащане и получаване на електронната услуга: квалифициран електронен подпис(КЕП).
e) ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: високо.