Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 3304 Вписване в списъка за гласуване с подвижна избирателна кутия

      Избирателите с трайни увреждания, които не им позволяват да упражнят избирателното си право в изборното помещение, но желаят да гласуват с подвижна избирателна кутия, заявяват желанието си не по-късно от 14 дни преди изборния ден.
  • На основание на:
    • Изборен кодекс - чл. 37, ал.1 и ал.2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • незабавно
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Вписването за гласуване по настоящ адрес е валидно само за конкретните избори.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • областен управител
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • административен съд
  • Ограничения и условности:
    • Заявлението се подава не по-късно от 14 дни преди изборния ден от избиратели с трайни увреждания, които не им позволяват да упражнят избирателното си право в изборното помещение и желаят да гласуват с подвижна избирателна кутия.

      Заявлението трябва да е саморъчно подписано.

      Когато избирателят не е подал заявление в указания по-горе срок, може да гласува с подвижна избирателна кутия, ако заяви това не по-късно от 5 дни преди изборния ден и при условие, че на територията на населеното място е назначена подвижна секционна избирателна комисия.

      На територията на всяка община (район – в градовете с районно деление) се назначава най-малко една подвижна секционна избирателна комисия при наличие на не по-малко от 10 избиратели, заявили желание да гласуват с подвижна избирателна кутия.

      Ако е подадено заявление за гласуване по настоящ адрес и лицето е вписано в избирателния списък по настоящия му адрес – настоящото заявление се подава пред органите по настоящ адрес.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Русе, общ. Две могили, гр. Две могили, гр. Две могили, бул. България №84, п.к. 7150
Код за междуселищно избиране: 08141
Телефон за връзка: 08141/9207, 0814/3999
Факс: -
Адрес на електронна поща: grao@dvemogili.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Във всички звена, предоставящи административни услуги, е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване на физически и юридически лица. В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони: - 08141/39 99(централа). В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане