Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Административно-правно обслужване”
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: (03025)22 20
Адрес на електронна поща: banite@banite.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедната почивка на служителите в администрацията е от 12:00 до 13:00 часа, когато в служебните помещения и в ЦАО има потребители, те се обслужват без почивка, а в края на работното време до приключване на тяхното обслужване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениетоЗаявлението се подава от избирател, който има право да гласува, но е пропуснат в избирателния списък или за който е отпаднало основанието за заличаване, до кмета на общината/района/кметството/кметския наместник до предизборния ден.
Разглеждане на заявлениетоКметът на общината/района/кметството/кметският наместник разглеждат заявлението Заявлението се подава от избирател, който има право да гласува, но е пропуснат в избирателния списък или за който е отпаднало основанието за заличаване, до кмета на общината/района/кметството/кметския наместник до предизборния ден.
Кметът на общината/района/кметството/кметският наместник разглеждат заявлението незабавно и се произнасят с мотивирано решение.
Избирател, който е изтърпял наказание лишаване от свобода или не е вече под запрещение се вписва в избирателните списъци след представяне на съответен документ, приложен към заявлението.
Вписване в избирателния списъкВписването се извършва от органите по чл. 23, ал. 1 ИК по писмено искане на избирателя до предаването на списъците на СИК.
Отказът за вписване в избирателния списък от органите по чл. 23, ал. 1 ИК се съобщава на заявителя незабавно и може да се обжалва от него пред съответния административен съд в срок до два дни от съобщението.
Съдът разглежда жалбата в открито заседание в срок до два дни от постъпването й с призоваване на жалбоподателя и на органите по чл. 23, ал. 1 ИК и постановява решение, което се обявява незабавно и не подлежи на обжалване.
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП) или мобилен електронен подпис.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).