Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Русе, общ. Ветово, гр. Ветово, ул. Трети март №2, п.к. 7080
Код за междуселищно избиране: 08161
Телефон за връзка: (08161)2253, 0 800 900 44
Адрес на електронна поща: vetovo@vetovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Във всички звена, предоставящи административни услуги, е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване на физически и юридически лица. В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони: - 08161/22-53(централа) - телефонът е стационарен и обажданията към него се таксуват съгласно тарифния Ви план за обаждания към Йеттел България(Yettel); - 0 800 900 44(централа) - телефонът е безплатен.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеЗаявлението – декларация се подава до общинската администрация от лицата, заявили, че ще гласуват извън страната и заличени от избирателния списък на секцията по постоянния им адрес, до предаване на избирателните списъци на СИК.
Заявленията се одобряват от Цeнтралната избирателна комисия за всеки отделен вид избори и може да се различават. Актуален образец може да намерите на сайта на ЦИК: www.cik.bg
Заявление може да подадете в срок до деня преди деня на изборите, до предаване на избирателните списъци на СИК, по един от следните начини:
1. На място в Центъра за административно обслужване на Община Ветово на адрес: град Ветово, ул. Трети март №2 или в съответното кметство на територията на което имате настоящ адрес.
2. Като попълните, подпишете с електронен подпис и изпратите валидно заявление на електронна поща: uslugi@vetovo.bg или до Община Ветово чрез Системата за сигурно електронно връчване.
3. През Портал за електронни услуги на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/910008?callerId=22153e5b-133c-4c31-aefc-bb6e7af8a75b&cP=1
Необходими документи1. Документ за самоличност
Разглеждане на заявлениетоКметът на общината, района или кметството или кметският наместник разглежда заявлението незабавно и се произнася с мотивирано решение.
Резултат от услугатаИскането може да бъде уважено или да бъде постановен отказ.
Отказът за изключване от списъка на заличените лица се съобщава на заявителя незабавно и може да се обжалва пред административния съд в срок до 24 часа от съобщението. Съдът разглежда жалбата в открито заседание в срок до 24 часа от постъпването й с призоваване на жалбоподателя и на кмета. Решението на съда се обявява незабавно и не подлежи на обжалване.
В случай, че са налице съответните основания и заявлението бъде уважено, името и адресът на избирателя се заличават от Списъка на заличените лица и се вписват незабавно в избирателния списък по постоянния му адрес.
Заличаването и вписването се обявяват незабавно и се отразяват в списъците, публикувани на интернет страницата на общината.
Информация за предоставяне на услугата по електронен пъта) ниво на предоставяне на услугата - Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.cik.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване: неприложимо;
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) средства за електронна идентификация при заявяване, заплащане и получаване на електронната услуга: квалифициран електронен подпис(КЕП).
e) ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: високо.