Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно-информационно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, бул.Княгиня Мария Луиза 88, п.к. 1202
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)8325065
Факс: 8322095
Адрес на електронна поща: kmet.serdika@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Осигурен е непрекъснат режим на работа с клиенти, съгласно график на служителите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
исканеПодаване на искане от лицето или по изключение упълномощно лице с изрично, нотариално заверено пълномощно, представя се и документ за собственост. За извършване на адресна регистрация се представя и писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик, чрез декларация по образец, подадена лично пред органа по ал. 1, или с нотариална заверка на подписа.чл. 92 ал. 3 от ЗГР.
Заявление за услугата може да се подаде и по електронен път на сайта на Държавна Агенция "Електронно управление" или чрез ССЕВ, при наличие на електронен подпис или ПИК на НАП и документ за платена такса.
заявлениелицето подава заявление за промяна на адрес, ако не е собственик е необходима да се приложи декларация-съгласие по чл.92 от ЗГР, подписана от собственика пред длъжностното лице или с нотариална заверка на подписа.
Закон за гражданската регистрация
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 2.5 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта