Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Русе, общ. Ветово, гр. Ветово, ул. Трети март №2, п.к. 7080
Код за междуселищно избиране: 08161
Телефон за връзка: (08161)2253, 0 800 900 44
Адрес на електронна поща: vetovo@vetovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Във всички звена, предоставящи административни услуги, е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване на физически и юридически лица. В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони: - 08161/22-53(централа) - телефонът е стационарен и обажданията към него се таксуват съгласно тарифния Ви план за обаждания към Йеттел България(Yettel); - 0 800 900 44(централа) - телефонът е безплатен.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеЗаявлението се подава от избирател, който има право да гласува, но е пропуснат в избирателния списък или за който е отпаднало основанието за заличаване, до кмета на общината/района/кметството/кметския наместник до предизборния ден.
Заявленията се одобряват от Централната избирателна комисия за всеки отделен вид избори и може да се различават. Актуален образец може да намерите на сайта на ЦИК
Заявление може да подадете в срок до деня преди деня на изборите, до предаване на избирателния списък на секционната избирателна комисия, по един от следните начини:
1. На място в Центъра за административно обслужване на Община Ветово на адрес: град Ветово, ул. Трети март №2 или в съответното кметство на територията на което имате настоящ адрес.
2. Като попълните, подпишете с електронен подпис и изпратите валидно заявление на електронна поща: uslugi@vetovo.bg или до Община Ветово чрез Системата за сигурно електронно връчване.
3. През Портал за електронни услуги на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/910003?callerId=22153e5b-133c-4c31-aefc-bb6e7af8a75b&cP=1
Необходими документи:1. Документ за самоличност
2. Документ, доказващ отпаднало основание за заличаване - за лица, които са изтърпяли наказанието "лишаване от свобода", както и за лица с отпаднало запрещение.
Разглеждане на заявлението:Кметът на общината/кметството/кметският наместник разглеждат заявлението незабавно и се произнасят с мотивирано решение. При наличие на основание, лицето се вписва в съответния избирателен списък.
Отказът за вписване в избирателния списък се съобщава на заявителя незабавно и може да се обжалва от него пред съответния административен съд в срок до два дни от съобщението.
Съдът разглежда жалбата в открито заседание в срок до два дни от постъпването й с призоваване на жалбоподателя и на органите по чл. 23, ал. 1 ИК и постановява решение, което се обявява незабавно и не подлежи на обжалване.
Резултат от услугата:При отпаднало основание за заличаване и установено право на заявителя да гласува, същия се вписва в съответния избирателен списък по постоянния му адрес. В противен случай, заявителят ще получи мотивиран отказ, който може да обжалва пред съответния административен съд в срок до два дни от съобщението, съдържащо отказа.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:а) ниво на предоставяне на услугата - Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.cik.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване: не приложимо;
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) средства за електронна идентификация при заявяване, заплащане и получаване на електронната услуга: квалифициран електронен подпис(КЕП).
e) ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: високо.