Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Бургас, общ. Карнобат, гр. Карнобат, бул. "България" № 12, Център за административно обслужване, п.к. 8400
Код за междуселищно избиране: 0559
Телефон за връзка: 29163 - Деловодство ЦАО, стационарен телефон, на цената на един градски разговор, 29151 - ГРАО (ЦАО), стационарен телефон, на цената на един градски разговор
Факс: (0559)27165
Адрес на електронна поща: karnobat@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка на общинска администрация от 12:30 до 13:30 ч.
Работно време на Център за административно обслужване от 08:30 ч. до 17:30 ч., без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеЗаявлението се подава не по-късно от 14 дни преди изборния ден, от избиратели с трайни увреждания, които не им позволяват да упражнят избирателното си право в изборното помещение и желаят да гласуват с подвижна избирателна кутия.
Когато избирателят не е подал заявление в указания по-горе срок, може да гласува с подвижна избирателна кутия, ако заяви това не по-късно от 5 дни преди изборния ден и при условие, че на територията на населеното място е назначена подвижна секционна избирателна комисия.
Заявлението трябва да е саморъчно подписано и може да бъде подадено от упълномощено лице:
- със заявление на гише в Центъра за административно обслужване (бул. България №12, гр. Карнобат);
- през Портала на електронното управление (https://egov.bg), чрез Системата за сигурно електронно връчване, поддържана от Министерство на електронното управление, като модул на Портала на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/);
- със заявление (подписано с електронен подпис) по електронна поща: karnobat@mail.bg
- със заявление, изпратено по факс: 055927165
- със заявление по пощата (Община Карнобат, бул. България №12, 8400, Карнобат);
Ако е подадено заявление по чл. 36 ИК за гласуване по настоящ адрес и лицето е вписано в избирателния списък по настоящия му адрес – настоящото заявление се подава пред органите по чл. 23, ал. 1 ИК по настоящ адрес.
При подаване на електронно заявление не се изисква подпис.
В заявлението се посочват имената на избирателя, ЕГН/личен номер, постоянният адрес /адрес на пребиваване, или настоящият адрес, когато е направено искане по чл. 36 ИК.
Образец на заявление се утвърждава с решение на Централната избирателна комисия за всеки отделен вид избори. Актуален образец може да намерите на сайта на ЦИК: www.cik.bg
Разглеждане на заявлениетоИзвършва се проверка и се установява увреждането на избирателя по служебен път, като вътрешна електронна административна услуга по реда на Закона за електронното управление. Когато служебната проверка е неуспешна се изисква от ТЕЛК/НЕЛК документ, удостоверяващ увреждането.
На територията на всяка община (район – в градовете с районно деление) се назначава най-малко една подвижна секционна избирателна комисия при наличие на не по-малко от 10 избиратели, заявили желание да гласуват с подвижна избирателна кутия.
Резултат от услугатаИмената на избирателя, направил искане се заличават от избирателния списък и се вписват от органа по чл. 23, ал. 1 в списък за гласуване с подвижна избирателна кутия.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:а) ниво на предоставяне на услугата: Ниво III: Двустранна комуникация - заявяване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна идентификация на потребителите, освен ако със закон се допуска предоставяне на електронна административна услуга без идентификация;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.cik.bg
в) интернет адрес за служебно заявяване: неприложимо;
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) ниво на осигуреност „ниско“ – средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК.