Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация на населението"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, ул. "Христо Г. Данов" №39, п.к. 4000
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)658 203 658 205
Адрес на електронна поща: centralgrao@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:15, Административно обслужване
Работното време на администрацията е без прекъсване за обедна почивка. Всеки работен ден с изключение на официалните празници.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Предоставяне на услугата.Подаване на заявление.
Всеки избирател може да изиска отстраняване на непълноти и грешки в избирателния списък, допуснати спрямо него, с писмено заявление до кмета на общината/района/кметството/ кметския наместник.
Заявленията се подават и приемат от съответната администрация най-късно 7 дни преди изборния ден.
Разглеждане на заявление.
Кметът или кметският наместник разглежда заявлението в двудневен срок и се произнася с мотивирано решение, което обявява незабавно на публично място.
Решението може да се обжалва пред съответния административен съд в двудневен срок от обявяването му.
Съдът разглежда жалбата в открито заседание в двудневен срок с призоваване на жалбоподателя и кмета и постановява решение, което не подлежи на обжалване и се обявява незабавно.
Поправките в избирателния списък се обявяват незабавно, включително се отразяват в списъците, публикувани на интернет страницата на общината.
Необходими документи:
Попълнено заявление за за отстраняване на непълноти и грешки в избирателния списък по образец спрямо Решение на ЦИК за всеки отделен вид избор.
Възможни начини за заявяване
• През портал за предоставяне на електронни услуги
• Със заявление на гише в център за административно обслужване
• По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Срок за предоставяне на услугата
2 дни
Резултат от услугата
Кметът или кметският наместник след разглеждане на заявлението в двудневен срок се произнася с мотивирано решение, което обявява незабавно на публично място.