Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансови и административни дейности"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 6, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9492 723, Телефоните са стационарни и са на цена за съответния абонаментен план за фиксирани номера., 949 27 60
Адрес на електронна поща: info@crc.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Звеното за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Иницииране на услугатаЗа услугата се подава искане по електронен път в публичния модул на регистъра в интернет. То трябва да бъде подадено от лице, което:
- е надлежно упълномощено да заявява услугата от оператора на електронна съобщителна мрежа (ЕСМ);
- притежава валидно квалифицирано удостоверение за КЕП, което съдържа неговия ЕГН и титуляр в него е операторът на ЕСМ, от чието име заявява услугата;има регистрация в публичния модул на информационната система на регистъра;
- е влязло в публичния модул със своето удостоверение за КЕП, което изпълнява посочените по-горе изисквания.
Лицето трябва да попълни електронната форма на искането, като посочи причини за заличаването. Не се изисква прилагане на документи, но заявителят може да приложи такива по своя преценка. Заявлението трябва да бъде подписано с квалифициран електронен подпис чрез удостоверение за КЕП, което отговаря на посочените по-горе изисквания.
Разглеждане на исканетоИзвършва се проверка за редовност и допустимост. В случай че са констатирани отстраними несъответствия/нередовности, Комисията дава писмени указания за отстраняването им в електронен вид, които са достъпни от профилите на всички регистрирани в публичния модул потребители, представители на оператора на ЕСМ. За дадените указания до тези потребители се изпраща и съобщение по електронна поща. Операторът трябва да подаде заявление за отстраняване на нередовности в 14-дневен срок, в противен случай услугата се прекратява. Услугата може да бъде прекратена, без да се дават указания, ако Комисията прецени, че несъответствията са неотстраними.
Заличаване от регистъраИзвършва се заличаване на приемно-предавателната станция или на точката за безжичен достъп по електронен път в информационната система на регистъра в 14-дневен срок от датата на получаване на искането или от отстраняване на нередовностите.
Заличаването не се извършва, ако:
- е изтекъл срокът за отстраняване на нередовности;
- установена е недопустимост на заявлението или неотстраними нередовности.
В тези случаи се изготвя решение за отказ на хартиен носител, което се връчва на оператора по предвидения в Административнопроцесуалния кодекс ред.
Съобщение за резултата от услугата се изпраща по електронна поща до всички регистрирани в публичния модул потребители, представители на оператора. Всеки потребител може да провери в своя профил статуса на подаденото уведомление - дали е отказано или е извършено заличаване на регистрация по него.
Чрез справки, налични в публичния модул на регистъра, могат да се видят вписаните в регистъра данни.
Закон за електронните съобщения
Наредба за съдържанието, условията и реда за водене, поддържане и ползване на Регистъра на приемно-предавателните станции на наземни мрежи, дейностите по чл. 151, ал. 1, т. 16 от Закона за устройство на територията и на уведомленията за разположени точки за безжичен достъп с малък обхват