Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 3268 Регистрация на приемно-предавателна станция на наземна мрежа, позволяваща предоставянето на електронни съобщителни услуги

      В отделна секция в Регистъра на приемно-предавателните станции и точките за безжичен достъп се вписват данни за приемно-предавателните станции на наземни мрежи, позволяващи предоставянето на електронни съобщителни услуги. Вписването се извършва в случаите на изграждане на нова станция или реконструкция и основен ремонт на съществуваща станция. За целта операторът на електронна съобщителна мрежа е длъжен да подаде пред Комисията заявление за вписване в регистъра след регистрацията на станцията пред органите на държавния здравен контрол.
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Далекосъобщения
    • На основание на:
      • Закон за електронните съобщения - чл. 33, ал. 6; чл. 33, ал. 7
      • Наредба за съдържанието, условията и реда за водене, поддържане и ползване на Регистъра на приемно-предавателните станции на наземни мрежи, дейностите по чл. 151, ал. 1, т. 16 от Закона за устройство на територията и на уведомленията за разположени точки за безжичен достъп с малък обхват - чл. 7; чл. 17
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Председател
    • Срок за предоставяне:
      • 14 дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • до заличаване на станцията от регистъра или до вписване на промяна в обстоятелствата
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Председател
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд - София област
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Обжалването се извършва по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
      • Регистър на приемно-предавателните станции и точките за безжичен достъп
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Финансови и административни дейности"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 6, п.к. 1000
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: (02)9492 723, Телефоните са стационарни и са на цена за съответния абонаментен план за фиксирани номера., 949 27 60
    Адрес на електронна поща: info@crc.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Звеното за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане