Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Образование, култура, туризъм и социални дейности"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен,
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: (05106)23 77
Факс: 052 608 858
Адрес на електронна поща: obrazovanie@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Преглед на заявлението и приложените документи
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Копие от документа за ползване на обекта, ако същият не е собствен и не подлежи на вписване (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.).
Изрично пълномощно в оригинал, когато се подава от пълномощник.
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация. Електронното изявление се смята за получено, ако от общината, потвърдят получаването му. Потвърждаване на получаването се извършва в срок до 5 работни дни.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за административно обслужване , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Информационен център;
Завеждане в автозатизираната информационна система ;
Разглеждане на заявлението и приложените документи;
Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща таксаСъгласно чл. 3, ал. 1 от Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма за регистрация на места за настаняване от клас "В", таксите са следните:
1. Регистрация на места за настаняване от клас "В" – стаи за гости или апартаменти за гости: 20 лв./10.23 € на легло; При електронно заявяване: 18 лв./9.20 €
2. За вписване на промени в НТР на стаи за гости и апартаменти за гости, когато промяната води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение) - 50 лв. / 25.56 €; При електронно заявяване - 45 лв./ 23.00 €
3. За вписване на промени в НТР на стаи за гости и апартаменти за гости, когато промяната не води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение) - 20 лв./ 10.23 €; При електронно заявяване - 18 лв./ 9.20 €
Банкова сметка на община АвренЦентрална кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път