Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели Лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)661 200 - на цената на един градски разговор
Адрес на електронна поща: obshtina@razgrad.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Екология, ред и сигурност"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)618220, (084)618186
Адрес на електронна поща: ekologia@razgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа
Дирекция "Строителство и устройство на територията"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)618177
Адрес на електронна поща: hhristov@razgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа
Средства за идентификация и ниво на осигуреностНиво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Заявяване на услугатаНа основание чл.156б от Закона за устройство на територията (ЗУТ) е необходимо след влизане в сила на Разрешение за строеж и преди откираване на строителна площадка да бъде одобрен План за управление на строителните отпадъци и/или План за безопасност и здраве в зависимост от типа на строежа.
Искането се подава от собственика на имота, лица с учредено право на строеж, лица, които имат право да строят в чужд имот по силата на закон или упълномощени техни представители, с нотариално заверено пълномощно в Центъра за административно обслужване до Кмета на Община Разград.
Необходими документи за предоставяне на услугатаДокумент за собственост (по служебен път, при вписани НА в АВ, след 01.12.2019 г.) или право на строеж;
За план за управление на строителните отпадъци:
Копие от разрешение за строеж (влязло в сила) и/или одобрен План за безопасност и здраве (при разрушаванена обекти на техническата инфраструктура и благоустрояването);
Копие на ситуация от одобрен инвестиционен проект от главния архитект на общината;
Копие на договор за изграждане на обект, общинска собственост (когато е приложимо);
Част „План за управление на строителните отпадъци” – 3 екземпляра;
Копие от договор с фирма, с приложен лиценз за извършване на превоз на товари, както и регистрационендокумент за дейности с отпадъци (транспортиране).
За план за безопасност и здраве за обект:
Копие от договор за изграждане на обект
План за безопасност и здраве - 2 екземпляра
Временна организация за безопасност на движението - 3 екземпляра (когато е приложимо)
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
Начини на получаване на резултата от услугатаЛично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път на електронна поща
Чрез системата за сигурно електронно връчване
Закон за устройство на територията