Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово-стопански дейности и административно-правно обслужване на населението"
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, УЛ. "Княз Борис І" №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877875978
Факс: 0936/ 5 30 17
Адрес на електронна поща: info@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
подаване на заявлениеНОРМАТИВНА УРЕДБА:
Чл. 16б, ал. 1 във връзка с чл. 16а от Закона за защита на шума в околната среда
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: info@belogradchik.egov.bg.
По факс на телефон: 0936 53017.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
Становище на РЗИ, по чл. 16, ал. 2, относно спазване на граничните стойности на показатели-те на шум, съгласно Закона за защита от шума в околната среда.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
РЗИ – Видин.
осъществяване на услугатаВИЕ НЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАЩАТЕ ЗА ТАЗИ УСЛУГА.
НИЕ ЩЕ ВИ ПРИЕМЕМ УВЕДОМЛЕНИЕТО В СРОК:
5 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
Като вътрешна куриерска пратка.
Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ВИ БЪДЕ ПРИЕТО УВЕДОМЛЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.