Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. София, общ. Долна баня, гр. Долна баня, ул. "Търговска" № 134, п.к. 2040
Код за междуселищно избиране: 07120
Телефон за връзка: (07120)2121
Адрес на електронна поща: obshtinadb@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи при непрекъснат режим на работа. Телефон за връзка: 07120/8834. Обедна почивка на останалите отдели от 12:00 ч. до 13:00 ч.
ЗаявлениеОписание
При промяна на предназначението на сгради или на самостоятелни обекти в сгради без извършване на строителни и монтажни работи (СМР) се издава разрешение за промяна на предназначението от главния архитект на общината.
За тези промени не се изисква одобряването на инвестиционни проекти и издаването на разрешение за строеж. Необходимо е да са спазени изискванията на чл. 38 и чл. 39 от ЗУТ, да не се нарушават правилата и нормативите за застрояване и да са представени положителни становища от съответните компетентни органи относно спазване на изискванията, определени с нормативен акт за новото предназначение.
Какво е необходимо да приготвя предварително
1. Заявление (по образец);
2. Документ за собственост или право на строеж;
3. Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на
наследодател на заявителя);
4. Актуална скица на обект от СГКК;
5. Виза за проектиране в случаите на чл. 140 ал.3 от ЗУТ;
6. Нотариално заверена декларация за липса на СМР;
7. Уведомление за инвестиционно предложение за промяна на предназначението
(неразделна част от заявлението);
8. Решение на ОВОС или решение за преценяване на необходимостта от ОВОС( при
необходимост);
9. Нотариално заверени съгласия, решения на общо събрание на ЕС;
10. Съгласуване по реда на чл.39, ал.3 със съответния министър;
11. Документ за въвеждане в експлоатация на строежа (удостоверение за търпимост);
12. Копие от пълномощно (при заявление на пълномощник) заверено „Вярно с
оригинала“;
13. Други (положителни становища от съответните компетентни органи, относно
запазване на изискванията, определени с нормативен акт за новото предназначение);
14. Вносна бележка или платежно нареждане на внесена такса.
Как ще получа резултата
• Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
• На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване
• На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор
За услугата се заплаща таксаТаксите са изчисляеми съгласно Наредба на Общински съвет Долна баня за определяне и администритиране на местни такси и цени на услуги на територията на община Долна баня Раздел II , чл.31, т.3.4.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път