Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. София, общ. Долна баня, гр. Долна баня, ул. "Търговска" № 134, п.к. 2040
Код за междуселищно избиране: 07120
Телефон за връзка: (07120)2121
Адрес на електронна поща: obshtinadb@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи при непрекъснат режим на работа. Телефон за връзка: 07120/8834. Обедна почивка на останалите отдели от 12:00 ч. до 13:00 ч.
попълва се заявление до кмета на общинатаПроцедура по предоставяне на административната услуга:
Производството по издаване на удостоверението започва с подаване на писмено заявление по образец . Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към служител в ОбА;
Проверка в локалната и национална информационна система по гражданска регистрация и в регистъра за населението;
Сключване на граждански брак и издаване на удостоверение за сключен граждански брак –оригинал.
Необходими документи за сключване на граждански брак
1. Документи за самоличност;
2. Медицински свидетелства - валидни 30 дни от датата на издаването, които са изведени от съответните здравни заведения и имат заключение на лекаря, че лицата могат да сключат граждански брак;
3. Декларация за сключване на граждански брак по чл. 9, ал. 1 от Семейния кодекс;
4. Решение за развод - при необходимост;
5. Удостоверение по чл.77, т.2 от КМЧП - за сключване на граждански брак с чужденец.
ПОЛУЧАВАНЕ НА ИНДИВИДУАЛНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ
В момента на подписване на акта за граждански брак