Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и стопанска политика"
Адрес: обл. София, общ. Долна баня, гр. Долна баня, ул. "Търговска" № 134, п.к. 2040
Код за междуселищно избиране: 07120
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtinadb@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи при непрекъснат режим на работа. Телефон за връзка: 07120/8834. Обедна почивка на останалите отдели от 12:00 ч. до 13:00 ч.
попълва се заявление до кмета на общинатаЗа да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Искане по образец;
Документ за платена такса.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Изисквания, процедури, инструкции:
- Заявителят подава искане за издаване на документи в Центъра за административно обслужване, чрез поща с обратна разписка и чрез единния портал за електронни административни услуги на МЕУ и администрацията ги преглежда за допустимост.
- Документ за самоличност
- Изрично пълномощно – в случаите, когато искането се подава от пълномощник
Начин на получаване на услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му
- По електронен път на точно упомената електронна поща
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 8.00 лв. / 4.09 €
За бърза услуга 18.00 лв. / 9.20 €
За експресна услуга 40.00 лв. / 20.45 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път